هفته دوم لیگ برتر، تراکتورسازی-پرسپولیس؛

تقابل پررنگ‌ترین قرمزهای ایران/ آزمون سخت قهرمان در تبریز

۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۰۵:۵۰:۰۰
کد خبر: ۵۹۴۵۸۱
تقابل پررنگ‌ترین قرمزهای ایران/ آزمون سخت قهرمان در تبریز
تیم پرسپولیس در هفته دوم لیگ برتر در تبریز به مصاف تراکتورسازی خواهد رفت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، در هفته دوم لیگ برتر فوتبال در یکی از حساس‌ترین بازی‌ها تیم پرسپولیس در ورزشگاه یادگار امام(ره) مهمان تراکتورسازی خواهد بود.

پرسپولیس قهرمان فصل قبل لیگ که در فصل جدید کار خود را با پیروزی مقابل فولاد آغاز کرد روز پنجشنبه به مصاف تراکتورسازی خواهد رفت. شاگردان برانکو با روحیه‌ و شرایطی ویژه در لیگ هفدهم پا به مسابقات گذاشتند و به عقیده خیلی از کارشناسان امید اصلی قهرمانی در این فصل نیز سرخ‌پوشان پایتخت هستند. سرخ‌پوشان با بازی روانی که در هفته اول به نمایش گذاشتند از شانس زیادی برای بازی مقابل شاگردان یحیی گل‌محمدی برخوردار هستند. اضافه شدن چند بازیکن به این تیم نقاط ضعف سال گذشته را پوشانده است و دست برانکو برای تغییرات در زمین باز است. یکی از نقاط مثبت پرسپولیس در بازی اول و همچنین بازی سوپرجام که به قهرمانی این تیم ختم شد ایجاد موقعیت‌های زیادی در بازی بود و همین امر باعث شد در مجموع دو بازی قبل شاگردان برانکو بتوانند 5 گل را به ثمر برسانند.

تنها غایب پرسپولیس در هفته دوم سیدجلال حسینی است که به خاطر مصدومیت چند هفته لیگ را از دست داده است ولی با وجود شجاع خلیل‌زاده در خط دفاع که به خوبی در دو بازی گذشته در زمین حضور داشته این تیم می‌تواند با خیال راحت‌تر به مصاف تراکتورسازی برود. برد در این بازی برای پرسپولیس بسیار حائز اهمیت است چون می‌تواند به روند روبه رشد این تیم کمک شایانی کند.

در طرف مقابل تراکتورسازی شرایط متفاوت‌تری نسبت به پرسپولیس دارد و به خاطر محرومیتی که از سوی AFC دچارش شد گل‌محمدی نتوانست بازیکنی را جذب کند و حتی چند مهره کلیدی را نیز از دست داد. تراکتورسازی در هفته اول بازی حساسی مقابل استقلال خوزستان داشت و در حالی که موقعیت‌های زیادی را روی دروازه نماینده خوزستان ایجاد کرد ولی در نهایت با یک گل تن به شکست داد. حالا باید در خانه به مصاف پرسپولیسی برود که از هر لحاظ در شرایط خوب و ایده‌آلی قرار دارد.

حضور محمد نوری بازیکن کهنه‌کار و با سابقه پرسپولیس در ترکیب تراکتورسازی به جذابیت‌های این بازی خواهد افزود. همچنین خلیل‌زاده مدافع سرخ‌پوشان که در این دو بازی نمایش قابل ملاحظه‌ای برای پرسپولیس داشته است یکی از بازیکنان سابق تراکتورسازی است که مقابل تیم سابقش به میدان خواهد رفت.

در هفته‌ای که گذشت مراسم تجلیل از برترین‌های فوتبال برگزار شد و تیم پرسپولیس بیشترین سهم را در کسب جایزه‌های برترین‌های لیگ داشت و قطعا این اتفاق روحیه این تیم را برای بازی حساس مقابل نماینده تبریز بالا برده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز