قهرمان جوان تور ایرانی تنیس روی میز بزرگسالان کشور؛

مهشید اشتری، پینگ پنگ باز شگفتی ساز در راه المپیک جوانان

۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۳:۳۹:۱۳
کد خبر: ۶۵۵۲۲۳
مهشید اشتری، پینگ پنگ باز شگفتی ساز در راه المپیک جوانان
ستاره جوان و شگفتی ساز مسابقات تور ایرانی تنیس روی میز بزرگسالان کشور برای حضور در المپیک جوانان در جمهوری چک هیجان زده است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مهشید اشتری در گفتگو با پایگاه خبری ورزش بانوان اظهار کرد: خوشحالم که توانستم در مجموع ۳ مرحله تور ایرانی تنیس روی میز بزرگسالان، مقام قهرمانی را به دست بیاورم.در دور اول تور قهرمان شدم و در دور دوم در یک چهارم نهایی حذف شدم اما بازی در مشهد و خانه ام برای من با اتفاق بزرگی همراه شد.

وی افزود:با توجه به این که نفر اول مجموع امتیازات ۳ مرحله تور ایرانی، بدون انتخابی به عضویت تیم ملی در می آمد این قهرمانی برای همه اهمیت داشت و خوشحالم که این موفقیت با وجود ستار های بزرگ و با تجربه، نصیب من شد.

قهرمان ۱۸ ساله تور ایرانی تنیس روی میز بزرگسالان کشور گفت: بازی در مشهد به من کمک کرد زیرا تماشاگران زیادی در سالن حضور داشتند که من را حمایت کردند و بخش مهمی از این موفقیت را مدیون آن ها هستم.

اشتری عنوان کرد: نزدیک ترین رویداد مسابقاتی، المپیک جوانان است که بهمن ماه در جمهوری چک برگزار می شود. بهار آینده هم باید در مسابقات جهانی به میزبانی سوئد شرکت کنیم و برای درخشش در ترکیب تیم ملی، هیجان زده هستم.

قهرمانی با پیروزی بر صامت؛ بالاتر از شهسواری

مهشید اشتری در فینال مرحله سوم تور ملی تنیس روی میز به میزبانی مشهد با نتیجه ۴ بر یک برابر مریم صامت پیروز شد و عنوان قهرمانی را کسب کرد. اشتری در مرحله نیمه نهایی این مسابقات با نتیجه ۴ بر یک صبا صفری را شکست داد و فینالیست شد.

همچنین ندا شهسواری در جریان این مسابقات با نتیجه ۴ بر یک مقابل مریم صامت شکست خورد. در پایان این رقابت‌ها مهشید اشتری بر سکوی قهرمانی ایستاد. مریم صامت صاحب گردن آویز نقره شد و عنوان سوم مشترک نیز به ندا شهسواری و صبا صفری رسید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز