سیدعلی موسوی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

مجیدی نمی‌تواند معجزه کند/ تکلیف سرمربی باید هرچه زودتر معلوم شود/ استقلال به‌راحتی سپیدرود را شکست می‌دهد

۱۳۹۸/۰۲/۲۶ - ۰۶:۴۳:۲۴
کد خبر: ۸۴۶۶۳۹
مجیدی نمی‌تواند معجزه کند/ تکلیف سرمربی باید هرچه زودتر معلوم شود/ استقلال به‌راحتی سپیدرود را شکست می‌دهد
مهاجم پیشین تیم استقلال گفت: به نظرم تکلیف سرمربی تیم هرچه زودتر باید مشخص شود و این موضوع اولویت باشگاه است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ سیدعلی موسوی، مهاجم پیشین استقلال تهران درباره تغییر استقلال پس از آمدن فرهاد مجیدی به خبرنگار برنا گفت: در 3 یا 5 بازی هیچ مربی نمی تواند معجزه کند و استقلال هم با همان قدرت زمان شفر و با ریتم و آهنگی مشخحص بازی می کند و نتایج بدی هم نگرفته است. به هر حال رفتن شفر و هر مربی از استقلال یک حواشی دارد که آن حواشی هم رخ داد، اما در حال حاضر وضعیت کمی بهتر است.

وی در ادامه عنوان کرد: به نظر من تکلیف سرمربی استقلال هرچه زودتر باید مشخص شود و این موضوع اولویت باشگاه است. متاسفانه در 2-3 فصل قبل که استقلال قهرمان نشده همواره و بنا به دلایل مختلف نتوانسته ایم در نیم فصل نخست عملکرد خوبی داشته باشیم و هرساله بهترین تیم نیم فصل دوم بودیم و اگر امتیازات را از همان اول جمع می کردیم چه بسا که قهرمان هم می شدیم.

مهاجم پیشین تیم لورکوزن افزود: استقلال باید یک سرمربی بیاورد که نسبت به امکانات ما انعطاف داشته باشد.نه اینکه یک مربی تاپ بیاوریم و آن وقت زمین تمرین نداشته باشیم باید میزان امکانات برای او توضیح داده شود و مربی بداند و توجیه باشد به چه باشگاهی می آید، چه انتظاراتی از او داریم و کار باید چگونه پیش برود.

موسوی پیرامون بازی امشب استقلال و سپیدرود عنوان کرد: سپیدرود برای بقا هیچ چاره ای ندارد جز اینکه استقلال را ببرد و به همین دلیل آنها از ابتدای بازی جلو می آیند و باز بازی می کنند و این بهرین فرصت برای گلزنی استقلال به شمار می آید و فکر می کنم آبی پوشان به راحتی در این دیدار برنده شوند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز