فرید صاحبی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

هرسال کار والیبال نشسته برای حفظ عنوان قهرمانی سخت‌تر می‌شود/ همه تیم‌ها خود را برای پارالمپیک ۲۰۲۰ آماده می‌کنند

۱۳۹۸/۰۵/۱۹ - ۰۷:۰۳:۲۸
کد خبر: ۸۸۲۶۹۰
هرسال کار والیبال نشسته برای حفظ عنوان قهرمانی سخت‌تر می‌شود/ همه تیم‌ها خود را برای پارالمپیک ۲۰۲۰ آماده می‌کنند
مربی تیم ملی والیبال نشسته ایران گفت: هرسال کار ما برای حفظ عنوان قهرمانی سخت‌تر می‌شود، به همین خاطر ما هم باید با یک برنامه‌ریزی خوب تیم را حفظ کنیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ فرید صاحبی، مربی تیم ملی والیبال نشسته در گفتگو با خبرنگار برنا درخصوص شرایط آمادگی تیم ملی بیان کرد: اردوهای تیم ملی والیبال نشسته به تازگی آغاز شده است و بیشتر تمرینات بدنسازی را با بچه‌ها کار می‌کنیم تا به یک آمادگی جسمانی نسبی خوب برسند و ان‌شاءالله در مرحله‌ها بعدی اردو تمرینات تکنیکی خواهیم کرد. سعی می‌کنیم پس از آن که دوره بدنسازی بچه‌ها تمام شد ابتدا تمرینات تکنیکی و سپس روی تاکنیک و هماهنگی آن‌ها کار کنیم.

وی افزود: والیبال نشسته ایران قهرمان چند دوره پارالمپیک است و در کل این رشته پیشرفت بسیار خوبی در جهان داشته است. اکثر کشورها به دنبال این هستند که سطح آمادگی تیم ملی والیبال نشسته خود را ارتقا دهند.

صاحبی عنوان کرد: رقیب دیرینه‌ ما، روسیه امسال در مسابقات قهرمانی اروپا عنوان قهرمانی را کسب کرده است. این نشان می‌دهد که تیم‌ها آمادگی کامل دارند و برای پارالمپیک توکیو برنامه‌ریزی سنگینی دارند. تیم برزیل که یکی از تیم‌های خوب دنیا هستند، همه کار می‌کنند.

مربی تیم والیبال نشسته اظهار داشت: هر سال کار ما برای حفظ عنوان قهرمانی سخت‌تر می‌شود، به همین خاطر ما هم باید با یک برنامه‌ریزی خوب تیم را حفظ کنیم. برنامه‌ریزی ما هم روی بازیکنان قدیمی که تجربیات بسیار خوب و از لحاظ فنی بهترین شرایط را دارند و هم روی چند بازیکن جدید است.

وی ادامه داد: از بازیکنان جوان در اردو استفاده کردیم تا بتوانیم در پارالمپیک 2020 آن‌ها را محک برنیم که پشتوانه خوبی برای سال‌های آینده داشته باشیم.

صاحبی در پایان گفت: ورزش والیبال نشسته یکی از شاخصه‌های خوب ورزش‌ها جانبازان و معلولین است و شادابی و انرژی خوبی به بازیکنان می‌دهد، به این دلیل که مردم استقبال خوبی از این رشته می‌کنند و لیگ‌های داخلی خوبی نیز داریم، انگیزه بچه‌ها بیشتر می‌شود که تلاش بیشتری کنند و با توانایی‌های بالاتری این کار را ادامه بدهیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز