در گفتگویی توسط مربی دروازه‌بان‌ها؛

جریان بیمه‌شدن پرسپولیس توسط یک تصویر مشخص شد+عکس

۱۳۹۸/۰۵/۲۲ - ۰۰:۲۴:۳۳
کد خبر: ۸۸۳۷۰۱
جریان بیمه‌شدن پرسپولیس توسط یک تصویر مشخص شد+عکس
پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات لیگ نوزدهم علاوه بر داشتن دو دروازه‌بان خوب دو دروازه‌بان جوان هم جذب کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ چندی پیش یک عکس از 4 دروازه بان تیم پرسپولیس در تمرین تیم منتشر شد و مورد توجه علاقمندان قرار گرفت و در فضای مجازی نیز بسیاری آن را یکی از نشانه های قدرت سرخ پوشان و بیمه شدن دروازه اعلام کردند (تصویری که در پایین ملاحظه می کنید).

photo_۲۰۱۹-۰۷-۲۹_۰۹-۰۷-۵۱

جالب است که مربی دروازه بان های پرسپولیس هم معتقد است دروازه این تیم به نوعی بیمه است.

محسن سیدی طی گفتگویی پیرامون وضعیت 4 بازیکن تحت نظر خود گفت: درباره علیرضا بیرانوند که فکر نمی‌کنم نیاز به توضیح خاصی باشد. بوژیدار رادوشوویچ هم خوب می‌داند در کنار بهترین دروازه‌بان ایران و آسیا حضور دارد. خوشبختانه او یک بازیکن با فرهنگ و حرفه‌ای است. نسبت به شرایط موجود، علم و آگاهی کاملی دارد و همیشه سعی می‌کند خود را آماده نگه دارد تا هر زمان با توجه به ضرورت‌ها نیاز بود، عملکرد مطلوبی را ارائه کند. دروازه پرسپولیس با آنها بیمه شده است.

وی افزود: از سوی دیگر، امیرحسین بیات را داریم. او در نفت تهران با ما بود و یک بازی رسمی در لیگ برتر هم انجام داد. در زمان حساسی از دوران فعالیت او، نفت دچار آن مشکلات و این جوان هم به نوعی دچار سردرگمی شد ولی حالا خودش را پیدا کرده است. ساسان زمانه هم یکی از استعدادهای خوب است که با او کار می‌کنیم. البته این امکان وجود دارد با توجه به حضور در تیم بزرگی چون پرسپولیس و در جمع بهترین‌های ایران و از سوی دیگر بازی در رده‌های پایه دچار دوگانگی شود ولی فرصت خیلی خوبی برای او است که در آن رده بازی کند و میدان دیده شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز