علیرضا دبیر در نشست هم‌اندیشی سازمان لیگ؛

طبق برنامه‌ریزی، لیگ سال ۹۹ بلافاصله بعد از لیگ ۹۸ آغاز می‌شود

۱۳۹۸/۰۸/۱۳ - ۲۲:۳۱:۳۹
کد خبر: ۹۲۰۲۵۵
طبق برنامه‌ریزی، لیگ سال ۹۹ بلافاصله بعد از لیگ ۹۸ آغاز می‌شود
نشست هم اندیشی رییس فدراسیون کشتی با اعضای سازمان لیگ برگزار شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از روابط عمومی سازمان لیگ کشتی، نشست هم‌اندیشی اعضای سازمان لیگ کشتی با علیرضا دبیر عصر امروز در دفتر رییس فدراسیون کشتی برگزار شد. 

در این جلسه علاوه بر ریاست فدراسیون کشتی،‌ سیدجلال عسکری دبیر فدراسیون، عبدالمهدی نصیرزاده رییس سازمان لیگ کشتی، هادی اسلامی خزانه دار فدراسیون، جواد کریمی دبیر کمیته داوران، عبدالله فتوحی دبیر سازمان لیگ، سلطانعلی نظام آبادی مسئول امور اجرایی سازمان لیگ، مازیار رضایی مسئول روابط بین‌الملل سازمان لیگ، محسن وحدانی مدیرروابط عمومی فدراسیون و حسین جمشیدی مدیرروابط عمومی سازمان لیگ حاضر بودند. 

در ابتدا اعضای حاضر در جلسه نقطه نظرات خود را نسبت به برگزاری لیگ برتر کشتی آزاد و فرنگی بیان کردند. در ادامه رییس سازمان لیگ گزارشی از روند برگزاری لیگ برتر تا این‌جای کار و تمهیدات در نظر گرفته شده برای برگزاری مرحله نهایی لیگ برتر کشتی فرنگی به میزبانی یزد بیان کرد. 

عبدالمهدی نصیرزاده در بخشی از صحبت‌های خود با تشکر از رییس فدراسیون کشتی بابت حمایت‌های صورت گرفته از سازمان لیگ گفت: در تلاش هستیم تا لیگ برتر به شکلی قانونمند، منظم و تماشاگر پسند ادامه پیدا کند و در پایان تیم‌های برتر در نهایت عدالت مشخص شوند. در همین راستا قرار است در مرحله نهایی لیگ برتر کشتی فرنگی تست دوپینگ از کشتی گیران گرفته شود. 

در ادامه هم علیرضا دبیر با تشکر از مسئولان سازمان لیگ گفت: مرحله نهایی لیگ‌برتر کشتی فرنگی و سپس کشتی آزاد در پیش است و باید حساسیت بالای این رقابت‌‌ها را در نظر بگیرید و تمام تمهیدات لازم را بیاندیشید. نکته مهم دیگر درباره کشتی گیران خارجی حاضر در لیگ برتر و پرداخت حق السهم اتحادیه جهانی کشتی است. باشگاه‌هایی که هنوز این مبلغ را پرداخت نکردند، موظف هستند تا قبل از مسابقات پیش روی خود حق السهم اتحادیه جهانی را پرداخت کنند. در غیر این‌صورت اجازه وزن کشی و حضور در مسابقات به کشتی گیران خارجی هیچ کدام از تیم‌ها داده نخواهد شد.

رییس فدراسیون کشتی در پایان نیز به برنامه ریزی سازمان لیگ برای برگزاری بهتر لیگ برتر در سال 99 اشاره کرد و گفت: بلافاصله بعد از پایان لیگ برتر سال 98، باید نقاط ضعف و قوت لیگ امسال استخراج و برنامه ریزی برای لیگ برتر سال 99 آغاز شود. تکلیف لیگ برتر سال 99 باید تا خردادماه سال آینده به صورت کامل مشخص شود تا بتوانیم لیگ را خیلی منظم‌تر و بهتر از قبل برگزار کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز