دومین دوره مسابقات چوگان قهرمانی کشور جام ورزش؛

فینالیست ها مشخص شدند

۱۳۹۸/۰۸/۱۶ - ۱۸:۳۳:۲۰
کد خبر: ۹۲۱۱۹۲
فینالیست ها مشخص شدند
دومین دوره رقابت های چوگان قهرمانی کشور جام ورزش با حضور ۶ تیم امروز در مجموعه چوگان و سوارکاری شهدا آغاز گردید.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، تیم های چوگان البرز، اصفهان، نیروی زمینی ارتش، ناجا، تهران و قزوین در دومین دوره رقابت های چوگان قهرمانی کشور (جام ورزش) به مصاف یکدیگر رفتند.

این در حالیست که در نخستین دیدار امروز چوگان بازان تهران در دو چوکه مقابل تیم ناجا قرارگرفتند که موفق شدند با نتیجه ۲ بر ۱.۵ تیم ناجا را از پیش رو بردارند.در دومین دیدار امروز تیم ناجا به مصاف قزوین رفت و با نتیجه ۵ بر ۰ از سد چوگان بازان قزوینی گذشت.

تیم تهران با یک پیروزی از نخستین بازی این بار برابر قزوین قرار گرفت و با نتیجه ۶ بر ۱.۵ این تیم را مجددا مغلوب کرد تا بدین ترتیب وضعیت گروه الف با صعود تیم تهران به فینال مشخص گردد.

در گروه ب این بازی ها اصفهان برابر البرز با برتری ۱.۵ بر ۱ پیروز میدان شد و در دیدار دوم ذوالفقار  نیروی زمینی ارتش نیز کانون چوگان البرز را با نتیجه ۲ بر ۰ شکست داد.

در دیدار پایانی این گروه نیز اصفهان برابر نزاجا با نتیجه ۵ بر ۱.۵ مغلوب شد که با پایان این دیدار نیروی زمینی ارتش به عنوان تیم فینالیست فردا برابر تیم تهران صف آرایی خواهند نمود.

دیدار رده بندی نیز بین تیم های اصفهان و ناجا برگزار خواهد شد.

مسعود مظفری چوگان باز تیم اصفهان در دیدار پایانی امروز برابر ذوالفقار نیروی زمینی ارتش دچار مصدومیت گردید که پس از اقدامات اولیه کادر پزشکی به بیمارستان اعزام شد و حال وی مساعد گزارش شده است.

گفتنی است رقابت های رده بندی و فینال دومین دوره مسابقات چوگان قهرمانی کشور(جام ورزش) فردا۱۷ آبان ماه راس ساعت ۱۴ لغایت۱۶ به صورت مستقیم از شبکه ورزش سیما پخش خواهد شد.

همچنین فردا این مسابقات راس ساعت ۱۲:۳۰ دقیقه ظهر آغاز می شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز