با آمادگی کامل در خدمت تیم خواهم بود؛

نعمتی: صدر جدول متعلق به پرسپولیس است/ امیدوارم در زندگی شخصی هم بتوانم موفق باشم

۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۱۵:۴۸:۳۹
کد خبر: ۹۲۲۵۲۵
نعمتی: صدر جدول متعلق به پرسپولیس است/ امیدوارم در زندگی شخصی هم بتوانم موفق باشم
مدافع-هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: شرایط خیلی خوبی داریم. الان شناخت بهتری ایجاد شده است و ان‌شاءا... که بتوانیم قبل از پایان نیم فصل اول، به صدر جدول برگردیم که به آن تعلق داریم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، سیامک نعمتی در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: شرایط تیم نسبت به قبل بهتر شده است. الان بین بازیکنان و کادر فنی آشنایی و ارتباط بهتری وجود دارد. ان‌شاءا... که بتوانیم قبل از پایان نیم فصل اول به صدر جدول برگردیم. به همان جایی که به آن تعلق داریم. هواداران هم ما را حمایت کنند و تلاش خواهیم کرد بازی‌ها را با برد شروع کنیم.

وی درباره بازی‌های پیش رو ادامه داد: ما حریف آسان نداریم. تیم‌ها در سطح لیگ برتر هستند و شرایط خوبی دارند. یک اتفاق خوب این است که در ماه آذر تعطیلی نداریم و می‌توانیم روندی که خواهیم داشت، ادامه یابد.

نعمتی درباره آسیب‌دیدگی که پشت سر گذاشت، خاطرنشان کرد: من از ناحیه چهار سر ران دچار آسیب دیدگی شده بودم و 14 روزی تمرین نداشتم ولی بعد از این تعطیلات با آمادگی کامل در خدمت تیم خواهم بود.

مدافع-هافبک تیم پرسپولیس همچنین درباره آغاز زندگی مشترک، افزود: از تعطیلات استفاده کردیم و یک جشن نامزدی داشتیم. امیدوارم در زندگی شخصی هم بتوانم موفق باشم. البته شرایط برای فوتبالیست‌ها سخت است. اردوها، بازی‌ها، تمرینات و آسیب‌دیدگی‌ها وجود دارند. یک عشق و علاقه واقعی لازم است تا بتوانید در کنار این مسائل، کانون گرم خانواده را تشکیل بدهید و از همسرم تشکر می‌کنم که از همین حالا با صبوری در کنار من است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز