مهدی اولادی:

قول حداقل یک مدال طلا در توکیو را به وزیر ورزش دادم

۱۳۹۸/۰۹/۱۲ - ۱۷:۱۱:۵۸
کد خبر: ۹۳۱۷۲۵
قول حداقل یک مدال طلا در توکیو را به وزیر ورزش دادم
ورزشکار نابینای کشورمان پس از دیدار با وزیر ورزش و جوانان به مناسبت روز جهانی معلولین گفت: میخواهم اولین ورزشکار نابینای ایران در پارالمپیک باشم که به مدال طلا می رسد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مهدی اولادی گفت: امیدوارم بتوانم بهترین عملکرد را در پارالمپیک 2020 توکیو داشته باشم. فدراسیون نابینایان تا کنون در پارالمپیک مدال طلا کسب نکرده است و امیدوارم من اولین نفر باشم.

وی افزود: رشته تخصصی من وزنه برداری است که با کمک خدا قطعا برای مدال طلا می جنگم. امیدوارم در پرتاب دیسک هم با تلاش بیشتر، دعای مردم و لطف خدا به مدال طلای دوم برسم.

ورزشکار روشندل کشورمان در خصوص دیدار با وزیر ورزش و جوانان گفت: از اینکه این موقعیت ایجاد شد تا با شخص اول ورزش کشور دیدار کنیم خوشحالم و قطعا تاثیرات زیادی خواهد داشت. قبل از این هم با وزیر کار دیدار داشتیم و می توانیم به اهدافی که برای آینده خودمان متصور هستیم نزدیک بشویم. مثلا امروز من بحث اشتغال را مطرح کردم و امیدواریم این دیدارها تاثیرات مثبتی برای کل معلولین کشور داشته باشد.

اولادی در پایان گفت: بارها این شعار گفته شده که معلولیت محدودیت نیست و از تمام بچه های معلول می خواهم که در ورزش، تحصیل و همه مراحل زندگی این موضوع را سرلوحه خود قرار دهند و خدا را فراموش نکنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز