سایپا ۰-۲ پرسپولیس؛

ویراژ پرسپولیس به سمت صدر/ سایپا در قلعه‌حسن خان قیچی شد

۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۱۵:۴۸:۵۶
کد خبر: ۹۳۶۳۵۸
ویراژ پرسپولیس به سمت صدر/ سایپا در قلعه‌حسن خان قیچی شد
تیم پرسپولیس در هفته پانزدهم لیگ برتر موفق شد با نتیجه دو بر صفر مقابل سایپا به برتری برسد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، در یکی از دیدارهای هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال دو تیم سایپا و پرسپولیس امروز از ساعت 15 در ورزشگاه شهدای شهر قدس به مصاف هم رفتند.

پرسپولیس در حالی پا به این میدان گذاشت که در چند بازی گذشته توانسته بازی‌های نسبتا خوبی را ارائه دهد و دوباره جزو مدعیان قرار بگیرد. سرخپوشان برای اینکه از صف مدعیان عقب نیفتند برای برد مقابل سایپا صف‌آرایی کردند. در دقیقه 3 سفیدپوشان پرسپولیس با علیپور موقعیتی را در هجده قدم حریف خلق کردند که داور خطای مهاجم پرسپولیس را اعلام کرد. در دقیقه 18 پاس بشار از سمت راست به شیری و ارسال او، روی پای امیری فرود آمد و ضربه برگردان وحید داخل دروازه سایپا جای گرفت. در دقیقه 29 نارنجی پوشان از سمت راست به ضربه ایستگاهی رسیدند. ارسال نیکخو با اختلاف از روی دروازه رادو به بیرون رفت. در دقیقه 45 حرکت خوب و پاس زیبای شیری به علیپور رسید اما مهاجم پرسپولیس این موقعیت خوب و مناسب را از دست داد. این دیدار در پایان نیمه اول با نتیجه یک بر صفر به سود پرسپولیس خاتمه یافت.

با شروع نیمه دوم دو تیم بازی متعادلی را ارائه دادند. از ابتدای نیمه دوم، محمد انصاری به جای محمد نادری برای پرسپولیس به زمین آمد. در دقیقه 78 ارسال نارنجی پوشان از سمت راست با ضربه سر رمضانی همراه شد که رادو به بهترین شکل ممکن توپ را مهار و به کرنر فرستاد. درحالی که سایپا تلاش می کرد گل تساوی را به ثمر برساند احمد نوراللهی توانست با یک ضربه دیدنی در دقیقه 85 گل دوم را به ثمر برساند. تلاش دو تیم برای به ثمر رساندن گل دیگری بی فایده بود و این بازی در نهایت با نتیجه 2 بر صفر به سود پرسپولیس به پایان رسید.

پرسپولیس با این برد 28 امتیازی شد و با توجه به تفاضل گل کمتر نسبت به سپاهان در رده دوم جدول قرار گرفت. تیم سایپا نیز با 11 امتیاز در رده سیزدهم جای دارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز