معصومه رضازاده در گفتگو با خبرگزاری برنا:

امیدوارم به خاطر نبود فرشته کریمی ضربه نخوریم/ اشتباهات داوری در دربی تهران زیاد بود

۱۳۹۸/۱۰/۱۴ - ۰۵:۵۰:۵۳
کد خبر: ۹۴۵۰۴۵
امیدوارم به خاطر نبود فرشته کریمی ضربه نخوریم/ اشتباهات داوری در دربی تهران زیاد بود
سرمربی تیم فوتسال بانوان رهیاب تهران گفت: فرشته کریمی بازیکن بزرگی برای تیم ملی است، امیدوارم به دلیل عدم حضور او ضربه نخوریم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، معصومه رضازاده سرمربی تیم فوتسال بانوان رهیاب تهران طی گفتگو با خبرگزاری برنا در خصوص دربی تهران بیان کرد: بازی خیلی خوبی مقابل سایپا داشتیم و بازیکنان ما خیلی عالی عمل کردند، حق ما واقعا برد بود. اما متاسفانه از نظر داوری برای ما مطلوب نبود. وگرنه واقعا در بازی که سایپا با آن همه بازیکن حرفی برای گفتن مقابل ما نداشت، حق ما برد بود. من همیشه گفتم، اشتباه داوری جزوی از بازی است، ما هیچ وقت نسبت به داوری‌ها اعتراضی نداشتیم اما در این دیدار روی صحنه گل سوم سایپا اعتراض داشتیم، چون اصلا خطایی نبود که داور بخواد بگیرد.

وی افزود: پس از آن دروازه‌بان سایپا دوبار برای دریافت توپ از دروازه بیرون آمد و این موضوع حتی از دور هم مشخص بود، اما داور این لحظه‌ها را ندید و این اشتباهات سهوی بود. اما برای تیم جوانی مانند تیم من که بازیکنان جوانانی دارد، شرایط خیلی سخت است. در ین شرایط هر سوت داور می‌تواند روی بازیکنان من تاثیربگذارد. همچنین با کارت بی‌جایی که به بازیکن من دادند، الان او دو کارته شده است و نمی‌تواند در مسابقه بعدی بازی کند. داوری‌ خیلی مهم است و وقتی این اشتباهات جمع می‌شود، شرایط را سخت خواهند کرد.

رضازاده در خصوص مسابقات جام ملت‌های آسیا اظهار داشت: امیدوارم بتوانیم در این رقابت‌ها نتیجه بگیریم. البته عدم حضور فرشته کریمی یک مسئله است اما مسئله دیگر این است ما کلا داریم به سمتی می‌رویم که سن بازیکنان تاثیرگذار ما بالا می‌رود. فکر می‌کنم باید از تیم ملی حمایت کنیم تا جا برای جوانان باز شود. فقط نباید نتیجه‌گرا باشیم، شاید تا چند دوره قبل هم انقدر به فکر نتیجه بودیم، نخواستیم جوانان ما بازی‌های مهم را تجربه کنند. الان به جایی رسیدیم که هیچ چاره دیگری نداریم.

سرمربی تیم فوتسال بانوان رهیاب تهران در پایان گفت: به نظر من باید فرصت بدهیم تا بازیکنان جوان ما کنار باتجربه‌ها بازی کنند. فرشته کریمی بازیکن بزرگی برای تیم ملی است، امیدوارم به دلیل عدم حضور او ضربه نخوریم. باید از بازیکنان و کادر تیم تشکر کنم چون واقعا در این دیدار معنی تیم بودن را در سالن نشان دادند. دوست داشتم همه این بازی را می‌دیدند، وقتی یک تیم به معنای واقعی تیم است، جلوی ستاره‌ها هم می‌ایستد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز