فدراسیون فوتبال از هیچ تلاشی دریغ نکرد؛

نکیسا: استیلی جرات به خرج داد/ باشگاه‌ها می‌توانستند بیشتر با تیم امید همکاری کنند

۱۳۹۸/۱۰/۲۵ - ۱۵:۴۶:۳۹
کد خبر: ۹۵۱۰۵۳
نکیسا: استیلی جرات به خرج داد/ باشگاه‌ها می‌توانستند بیشتر با تیم امید همکاری کنند
پیشکسوت فوتبال گفت: فدراسیون فوتبال از هیچ تلاشی برای تیم فوتبال امید دریغ نکرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، نیما نکیسا، مسئول توسعه فوتبال پایه فدراسیون فوتبال گفت: به نظر من تیم امید خیلی دیر جمع شد  و این کادر در کنار بازیکنان در کم ترین زمان ممکن، تمرینات خود را شروع کردند. در این میان فدراسیون فوتبال در کنار مشکلات و معضلاتی که پیش روی خود داشت، از هیچ تلاشی برای حمایت از این تیم دریغ نکرد.

وی ادامه: استیلی جرات به خرج داد تا راه سخت را طی کند و در کنار این تیم باشد. به نظر من باید از کادر فنی تیم ملی امید حمایت کرد. متاسفانه بعضی از باشگاه‌ها در دادن بازیکنان به تیم ملی کم لطفی کردند. نگاه ما در این جریان، نگاه تخریبی نباید باشد. کاش باشگاه ها بیشتر حمایت می کردند ای کاش باشگاه ها، منافع باشگاهی را به منافع ملی ترجیح نمی دادند تا ما بتوانیم به المپیک راه پیدا کنیم.

نکیسا در پایان گفت: معتقدم فدراسیون کادرفنی فعلی و این تیم را حفظ کند تا این کادر بتواند به کار خود ادامه دهد تا عملکرد موفقی برای چهار سال بعد داشته باشد. تغییراتی که در این چند وقت اخیر در  کادرفنی به وجود آمده است، نمی‌تواند کمکی به تیم فوتبال امید کند و باید روند ثابتی داشته باشد.

نظر شما
پرونده ویژه