رییس کمیته فوتبال مجلس در گفتگو با خبرگزاری برنا:

امنیت ایران در جهان مثال‌زدنی است/ در مستطیل سبز از پیش باخته هستند و به حاشیه‌سازی روی می‌آورند

۱۳۹۸/۱۰/۲۷ - ۱۷:۲۲:۴۵
کد خبر: ۹۵۱۷۰۴
امنیت ایران در جهان مثال‌زدنی است/ در مستطیل سبز از پیش باخته هستند و به حاشیه‌سازی روی می‌آورند
رییس کمیته فوتبال مجلس گفت: قوانین فیفا در این زمینه کاملا روشن است و هیچ دلیلی برای عدم میزبانی تیم‌های ایرانی وجود ندارد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ رحیم زارع نماینده مردم آباده و رییس کمیته فوتبال مجلس شورای اسلامی پیرامون مطرح شدن برخی شایعات درباره احتمال تغییر در میزبانی باشگاه‌های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا به خبرنگار برنا گفت: ایران امروز امنیتی مثال زدنی نه در خاورمیانه و غرب آسیا بلکه در جهان دارد. یکی از مهمترین ابعاد اقتدار ایران اسلامی همین امنیت پایدار کشورمان است. درباره مسابقات لیگ قهرمانان آسیا به نظر می‌رسد برخی باشگاه‌ها با توجه به قدرت حریفان ایرانی خود را تیمی از پیش باخته می‌دانند و در این باره شروع به حاشیه‌سازی و مطرح کردن این گونه حرف‌ها هستند که هیچ دلیل منطقی برای آن ندارند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در ادامه اظهار داشت: قوانین فیفا در این زمینه کاملا روشن است و هیچ دلیلی برای عدم میزبانی تیم‌های ایرانی وجود ندارد. بنده به خاطر ندارم هیچ ورزشکاری به ایران بیاید و خاطرات خوبی از کشورمان نداشته باشد. حتی ورزشکاران آمریکایی نیز هر بار به ایران آمدند از محبت و میهماننوازی کشورمان تشکر کردند. به هرحال  چنین اخباری جوسازی و حاشیه‌سازی برای برهم زدن تمرکز تیمهای ایرانی است. بنده به عنوان رییس کمیته فوتبال مجلس عرض میکنم ما امنیت ورزشکاران خارجی و تماشاگرانشان را ضمانت می‌کنیم.

عضو فراکسیون ورزش در بخش  پایانی صحبتهایش خاطرنشان کرد: بعید می‌دانم عدم میزبانی باشگاههای کشورمان بیش از یک شیطنت رسانهای باشد، ولی مسئولان فدراسیون فوتبال باید در این زمینه هوشیار باشند و البته این‌گونه حرکات حریف را که دون شان جوانمردی و اصل فرپلی است به آنها متذکر شوند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز