مهمترین هدف ما ایجاد درآمد پایدار است؛

مدیرعامل شرکت آتیه داده پرداز: پرسپولیس کار ارزشمندی کرد، خلاءها را به فرصت و درآمد تبدیل می‌کنیم

۱۳۹۸/۱۱/۰۵ - ۱۷:۲۱:۵۶
کد خبر: ۹۵۵۴۷۴
مدیرعامل شرکت آتیه داده پرداز: پرسپولیس کار ارزشمندی کرد، خلاءها را به فرصت و درآمد تبدیل می‌کنیم
مدیرعامل شرکت آتیه داده پرداز گفت: ما اسپانسر نیستیم، کارگزار برند هستیم. این مساله اگر تشریح شود، متوجه می‌شویم که پرسپولیس چه کار ارزشمندی انجام داده است. هدف یک کارگزار برند تبدیل خلاء‌های اقتصادی و ظرفیت‌های تجاری به فرصت‌های اقتصادی است تا درآمد ناشی از آن از مشکلاتی که همواره در باشگاه‌ها شاهدش بوده‌ایم بکاهد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، امیر جلیل وند در جریان مراسم امروز رونمایی از اپلیکیشن پرسپولیس و طرح‌های اقتصادی اظهار داشت: نقش شرکت آتیه داده پرداز به عنوان اسپانسر نیست، بلکه نقش کارگزار برند را داریم.

وی ادامه داد: اگر ابعاد فعالیت یک کارگزار برند تشریح شود، آن زمان بهتر متوجه می‌شویم که باشگاه پرسپولیس چه کار ارزشمندی را در عرصه فعالیت‌های اقتصادی فوتبال انجام داده است. پرسپولیس به عنوان پرطرفدارترین باشگاه کشور شناخته می‌شود و هدف از اجرای این طرح، تقویت شریان‌های حیاتی باشگاه و توسعه اقتصادی پایدار است. به این ترتیب باشگاه می‌تواند تا سال‌های سال از منافع اقتصادی بهره‌مند شود.

جلیل‌وند اضافه کرد: مهمترین هدف ما ایجاد زیرساخت‌های فنی و تجاری است که باشگاه بتواند از درآمدهای پایدار و مداوم بهره‌مند شود و بر اساس آن روی برنامه‌های توسعه مسائل حرفه‌ای و قهرمانی برنامه‌ریزی کند.  قالب این زیر ساخت‌ها، مسیرهای اقتصادی جدید است که تاکنون وجود نداشت و این طرح ها آن را برای باشگاه فعال می‌کند و به این ترتیب از برند باشگاه که بزرگترین دارایی آن است، برای ایجاد درآمد پایدار استفاده خواهد شد.

مدیرعامل شرکت آتیه داده پرداز خاطرنشان کرد: ان شاءا... با حمایت و پشتیبانی هواداران یک مسیر ارزشمندی برای پرسپولیس ایجاد شود که از طریق آن درآمدزایی صورت بگیرد. به این ترتیب از مشکلاتی که در سال‌های گذشته، گریبانگیر باشگاه بوده است، کاسته می‌شود.  البته این مشکلات تقریبا در تمام باشگاه‌های ما وجود دارد چون آن پلت فرم تجاری که در اکثر باشگاه‌های حرفه‌ای دنیا وجود دارد، در این جا وجود ندارد. یک کارگزار برند، خلاء‌های تجاری را تبدیل به فرصت می‌کند و این فرصت‌ها تبدیل به منافع اقتصادی می‌شوند. این کارگزار به عنوان یک شریک تجاری در کنار باشگاه قرار می‌گیرد تا تولید فرصت و درآمد کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز