رضا ناصحی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

شهرخودرو با بدترین قرعه در آسیا مواجه شد/ پاختاکور در کار تاکتیکی و قدرت بدنی بهتر بود/ اکثر بازیکنان تجربه بازی در آسیا را ندارند

۱۳۹۸/۱۱/۲۹ - ۰۸:۰۸:۱۷
کد خبر: ۹۶۵۸۴۷
شهرخودرو با بدترین قرعه در آسیا مواجه شد/ پاختاکور در کار تاکتیکی و قدرت بدنی بهتر بود/ اکثر بازیکنان تجربه بازی در آسیا را ندارند
بازیکن سابق تیم فوتبال شهرخودرو گفت: بازیکنان شهرخودرو نیمه اول را خوب بازی کردند و نیمه دوم از لحاظ بدنی قدرت پاختاکور چربید و توانستند فوتبال بهتری بازی کنند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ رضا ناصحی، بازیکن سابق تیم شهرخودرو درخصوص عملکرد این تیم در لیگ قهرمانان آسیا که با باخت نماینده مشهد همراه شد، در گفتگو با خبرنگار برنا بیان کرد: این تجربه اول تیم شهرخودرو و حتی می‌توانم بگویم تیم‌ مشهد در فوتبال آسیا است، به همین دلیل شرایط مقداری برای آن‌ها متفاوت است. در نیمه اول خوب و حساب شده بازی کردند و تا جایی که توانستند پاس دادند ولی به نظرم قدرت بدنی و کار تاکتیکی پاختاکور بهتر بود و توانستند در زمین خیلی خوب هم دیگر را پیدا کنند و پاس بدهند. به نظرم با این نتیجه چیزی از ارزش‌های شهرخودرو در آسیا کم نمی‌شود در چنین میادینی تجربه می‌تواند به تیم کمک کند. شرایط امکانات سخت افزاری آسیا با تیم‌های ما بسیار متفاوت است، از طرفی هم نمی‌شود کتمان کرد که باشگاه شهرخودرو تمام توانش را گذشته است و برای بازیکنان پرواز چارتر گرفتند تا تیم مستقیم از  مشهد به ازبکستان بروند و از لحاظ بدنی به مشکل نخورند. 

وی افزود: بازیکنان شهرخودرو نیمه اول را خوب بازی کردند و نیمه دوم از لحاظ بدنی قدرت پاختاکور چربید و توانستند فوتبال بهتری بازی کنند. وقتی گل اول را زدند توانستند گل‌های بعدی را هم به ثمر برسانند اما همه بازیکنان و کادرفنی تمام توانشان را گذاشتند، امیدوارم که درس بگیرند و تجربه شود تا بتوانند در بازی‌های بعدی انشاالله به نتایج لازم برسند.

بازیکن سابق شهرخودرو در پایان گفت: این قرعه برای تیم شهرخودرو خیلی سخت بود و اگر شرایط طوری بود که می‌توانستد حداقل یکی از بازی را در مشهد برگزار کنند، خیلی به آن‌ها کمک می‌کرد، به هرحال هم فشردگی مسابقات است. امیدوارم اعضای کادرفنی بتوانند چرخشی عمل کنند و بازیکنانی را به زمین بیاورند که بتوانند از لحاظ بدنی به تیم کمک کنند و بیشتر گردش توپ داشته باشند. در این شرایط قطعا می‌توانند موقعیت‌های خوبی ایجاد کنند. در این دیدار هم توانستند چند موقعیت خوب ایجاد کنند و در بحث ضربات ایستگاهی عالی عمل کردند. انشاالله از تجربیات استفاده کنند که بتوانند بهترین بازی را در دیدارهای بعدی اجرا کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز