ایزد سیف‌الله‌پور در گفتگو با خبرگزاری برنا:

فکری مربی باتجربه‌ای است/ دلیلی ندارد استعفا بدهم/ بازی بدون تماشاگر کم لطفی به فوتبال است

۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۰۸:۴۶:۰۳
کد خبر: ۹۷۰۱۴۹
فکری مربی باتجربه‌ای است/ دلیلی ندارد استعفا بدهم/ بازی بدون تماشاگر کم لطفی به فوتبال است
سرپرست تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: هیچ وقت استعفا نکردم و دلیلی برای این کار نمی‌بینم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ ایزد سیف‌الله‌پور، قائم‌مقام و سرپرست باشگاه نساجی مازندران، درباره انتخاب سرمربی جدید این تیم در گفتگو با خبرنگار برنا عنوان کرد: محمود فکری مربی با تجربه‌ای در فوتبال ایران است که هم در تیم‌های نامداری چون استقلال بوده و هم در کنار تیم‌ ملی، البته در سایر تیم‌ها نیز حضور موفقی در تمام این سال‌ها داشته، بنابراین تصمیم بر این شد که در حال حاضر هدایت تیم نساجی را بر عهده بگیرد و ان‌شاءالله بتوانیم نتایج خوبی را هم کسب کنیم.

او درمورد دیدار با ماشین سازی توضیح داد: بازی سختی است چون که هر دو تیم الان در جدول شرایط بحرانی دارند اما تمرینات خوبی را سپری می‌کنیم هرچند که به دلیل بارش باران در چمن مصنوعی تمرین داریم ولی چمن درفشی‌فر جزو بهترین ها برای تمرینات است. امیدوارم با کادرفنی جدید بتوانیم بازی خوبی را انجام دهیم.

سیف‌الله‌پور درخصوص استعفایش گفت: این‌ها همه شایعه است، هیچ وقت استعفا نکردم و دلیلی هم برای این کار نمی‌بینم.

سرپرست تیم نساجی  در پایان با اشاره به انجام بازی‌های لیگ بدون تماشاگر عنوان کرد: بازی بدون تماشاگر کم لطفی به فوتبال است. فقط سوال من این است اگر واقعا کرونا وجود دارد و متولیان ورزش کشور تمام محیط‌های ورزشی را تعطیل می‌کنند چرا بازی‌های فوتبال را هم مانند سایر رشته‌ها لغو نمی‌کنند. مگر بازی فوتبال جزو محیط های ورزشی محسوب نمی‌شود؟ مگر هواپیما که بازیکنان در آن هستند جزو مکان‌هایی نیست که تجمع در آن به شمار می‌رود؟ امیدوارم سازمان لیگ تصمیم درستی بگیرد چون همه شاکی هستند که نتیجه آن هم شد جریان بازی پرسپولیس و سپاهان.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز