سعید لطفی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

استقلال بازی بدی مقابل گل‌گهر ارائه نداد/ آبی‌پوشان بازهم به روند صعودی باز می‌گردند/ فتح‌الله‌زاده انتخاب خوبی برای مدیرعاملی بود

۱۳۹۸/۱۲/۰۹ - ۰۶:۲۱:۴۷
کد خبر: ۹۷۰۵۸۶
استقلال بازی بدی مقابل گل‌گهر ارائه نداد/  آبی‌پوشان بازهم به روند صعودی باز می‌گردند/ فتح‌الله‌زاده انتخاب خوبی برای مدیرعاملی بود
بازیکن اسبق تیم استقلال گفت: استقلال در بازی‌های آینده می‌تواند به روند خوب خود بازگردد و در دیدار مقابل سایپا ان‌شاءالله بازیکنان بتوانند با کسب ۳ امتیاز دوباره امیدهای خود را برای قهرمانی بازگردانند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ سعید لطفی، مدافع اسبق تیم فوتبال استقلال، درباره دیدار این تیم مقابل گل‌گهر سیرجان به خبرنگار برنا گفت: به اعتقاد من استقلال بازی بدی ارائه نداد. اما نتوانست از موقعیت‌های خود به خوبی استفاده  کند. من پیش از این در لیگ یک  به کرمان رفته‌ام. در این شهر سطح ارتفاع خیلی از دریا بالاتر است و این موضوع روی عملکرد بازیکنان تاثیرگذار است و شاید یک مربی نتواند همه این موارد را رصد کند.

وی در ادامه افزود: البته معتقدم استقلال در بازی‌های آینده می‌تواند به روند خوب خود بازگردد و در دیدار مقابل سایپا ان‌شاءالله بازیکنان بتوانند با کسب ۳ امتیاز دوباره امیدهای خود را برای قهرمانی بازگردانند.

 مدافع اسبق استقلال با انتقاد از برگزاری مسابقات در برهه فعلی تصریح کرد: متاسفانه گویا باید حتماً اتفاق خاصی برای فردی رخ دهد تا مسئولان لیگ را تعطیل کنند. من نمی‌دانم چه تاکیدی است که بازی‌های لیگ در شرایط فعلی برگزار شود.

لطفی در بخش پایانی صحبت‌های اخیر پیرامون انتخاب علی فتح‌الله‌زاده به عنوان سرپرست جدید باشگاه استقلال اظهار داشت: استقلال باشگاه بسیار بزرگی است و برای رفع مشکلات خود نیاز به مدیران بزرگ دارد. فتح‌الله‌زاده جزو مدیرانی است که بنده به عنوان یک عضو کوچک از خانواده استقلال و بسیاری از هواداران با توجه به کارنامه و سابقه او از این انتخاب استقبال می‌کنیم و امیدوارم او بتواند دوباره استقلال را به روزهای اوج خود بازگرداند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز