سعید مراغه‌چیان در گفتگو با خبرگزاری برنا:

سعادتمند مدیر توانمندی است و می‌تواند به استقلال کمک کند/ امیدوارم واگذاری در سال ۹۹ انجام شود

۱۳۹۹/۰۱/۱۱ - ۱۱:۴۵:۳۳
کد خبر: ۹۸۲۶۹۳
سعادتمند مدیر توانمندی است و می‌تواند به استقلال کمک کند/ امیدوارم واگذاری در سال ۹۹ انجام شود
پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: امیدوارم ثبات مدیریت در استقلال ادامه داشته باشد و سعادتمند بتواند برای یک دوره مشخص و طولانی در باشگاه حضور داشته باشد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ سعید مراغه چیان پیشکسوت ملی پوش باشگاه استقلال پیرامون تغییرات در هیئت مدیره باشگاه استقلال و انتخاب مدیرعامل جدیدی باشگاه به خبرنگار برنا گفت: بنده با تغییرات زیاد در بحث مدیریتی موافق نیستم اما  سعادتمند را می‌شناسم؛ وی فردی با شخصیت،محترم و مدیری توانمند است و معتقدم  می تواند به استقلال کمک کند.

وی در ادامه افزود: امیدوارم ثبات مدیریت در استقلال ادامه داشته باشد و سعادتمند بتواند برای یک دوره مشخص و طولانی در باشگاه حضور داشته باشد تا با حمایت همه هواداران در کنار برنامه ریزی و تیم بتواند در ادامه روند  مثبت خود  چه در داخل و چه در آسیا ادامه دهد

مهاجم سابق استقلال و تیم ملی در ادامه در بخش دیگری از صحبت‌هایش با اشاره به بحث خصوصی سازی باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس تصریح : امیدوارم در سال 99 شاهد  واگذاری دو باشگاه بزرگ به بخش خصوصی باشیم .

مراغه چیان در بخش پایانی صحبت‌هایش با اشاره به به بیماری شیوع بیماری کرونا تصریح کرد : امیدوارم مردم همانگونه که تا به حال همکاری بسیار خوبی با  مسئولان وزارت بهداشت داشته اند در ادامه پیرامون خود قرنطینگی کارشان را انجام دهد. فکر می کنم بسیار مهم در روز طبیعت به خاطر  کمک به خودمان و طبیعت در خانه بمانیم تاان شاالله هر چه زودتر این بیماری ریشه کن شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز