مدیرکل کانون پرورش فکری چهارمحال و بختیاری:

کارگاه "پویا نمایی" برپا می‌شود

۱۳۹۵/۰۳/۲۹ - ۰۳:۵۲:۰۵
کد خبر: ۴۱۸۷۵۱
کارگاه پویا نمایی برپا می‌شود
مدیرکل کانون پرورش فکری چهارمحال و بختیاری گفت: کارگاه پویانمایی شاخه‌ای از هنر سینما در مراکز کانون پرورش فکری استان برپا می‌شود.

به گزارش برنا از شهرکرد؛ فرزاد رحیمی اظهار داشت: پویا نمایی عرصه‌ای وسیع برای به تصویر کشیدن و تشریح مفاهیم علمی و فرهنگی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است.

وی با بیان اینکه کودکان و نوجوانان در این کارگاه‌ها فضایی شگفت‌انگیز از هنر و تخیل را در کانون تجربه می کنند افزود: صنعت پویانمایی از جمله هنرهای متعالی در زمینه پرورش فکری و تخیل و بیان هنرمندانه مفاهیم پیچیده و گسترده اجتماعی، فرهنگی، علمی، مذهبی، هنری و ادبی است.

مدیرکل کانون پرورش فکری چهارمحال و بختیاری با اشاره به وسعت تخیل کودکان تلاقی هنر، رنگ و اندیشه را فرصتی جذاب برای کودکان و نوجوانان در پرورش فکر و رشد خلاقیت آن‌ها عنوان و بیان کرد: هنر پویا نمایی زمینه‌ای مناسب برای پویایی و نشاط کودکان در هنر و اندیشه را فراهم می کند.

رحیمی خاطرنشان کرد: تاکنون بیش از 150 فیلم پویانمایی توسط کودکان و نوجوانان استان با تکنیک‌های مختلف ساخته شده است.

وی با اشاره به آخرین تولیدات پویانمایی کانون تصریح کرد: فیلمبرداری تک فریم فیلم آزاده، آخرین تکه نان، روباه و خروس، آموزش ساخت اسکلت انسان و نوشتن فیلم‌نامه معلم و شاگرد بر اساس داستان‌های مولانا از جمله تولیدات پویا نمایی در مراکز فرهنگی هنری کانون است.

مدیرکل کانون پرورش فکری چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: آشنایی اعضا با انیمیشن و انواع آن، کار با زوترپ، حرکت ساده توپ با تکنیک کاغذ، تدوین حرکت توپ، ارائه ایده و موضوع برای فیلم‌های پویانمایی، نگارش یک فیلم‌نامه کوتاه بر اساس خاطرات و بر اساس خلاقیت اعضا و طراحی شخصیت از جمله آموزش‌های ارائه شده در این کارگاه‌ها است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز