معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) اعلام کرد:

پیش‌بینی جمع‌آوری پنج میلیارد ریالی زکات فطره در چهارمحال و بختیاری

۱۳۹۵/۰۳/۲۹ - ۱۵:۱۱:۰۴
کد خبر: ۴۱۹۲۲۹
پیش‌بینی جمع‌آوری پنج میلیارد ریالی زکات فطره در چهارمحال و بختیاری
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) چهارمحال و بختیاری گفت: پیش‌بینی می‌شود که امسال پنج میلیارد ریال زکات فطره در استان جمع‌آوری شود.

به گزارش برنا از شهرکرد؛ محسن سلیمی با اشاره به زکات پرداخت شده در سال‌های گذشته در سطح استان، اظهار کرد: امسال پیش‌بینی می‌شود پنج میلیارد ریال زکات فطره در سطح استان جمع‌آوری شود.

وی از توزیع یک‌صد‌هزار پاکت جهت جمع‌آوری زکات فطریه در استان خبر داد و افزود: دفاتر کمیته امداد، مساجد و مراکز نیکوکاری مسئول جمع‌آوری زکات فطره در سطح استان هستند.

سلیمی با اشاره به برگزاری جشن رمضان در 15 شب با محوریت مردم در مراکز نیکوکاری، گفت: هدف از برگزاری این جشن کمک‌های مردمی و جذب آن‌ها در مراکز نیکوکاری و ارسال به نیازمندان با رویکرد مردمی شدن در هر منطقه بوده است.

وی جذب حامی در شب‌های لیالی قدر، برگزاری جشن گلریزان با همکاری ستاد دیه استان، برگزاری افطاری به ایتام، توزیع مواد‌غذایی خشک بین نیازمندان با محوریت مراکز نیکوکاری و دفاتر کمیته امداد را از جمله برنامه‌های شاخص در ماه مبارک رمضان دانست.

سلیمی از اجرای طرح «هر حامی، یک حامی» برای نخستین بار در استان خبر داد و خاطرنشان کرد: کمیته امداد از ظرفیت اصناف، بازاریان و کسبه و سازمان‌ها و ادارات با همکاری کارکنان برای کمک به نیازمندان و برنامه‌ریزی برای جذب حامیان استفاده می‌کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز