مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری:

تشکیل۲۲ کمیته ترویج و گسترش فرهنگ عفاف در استان

۱۳۹۵/۰۴/۲۲ - ۱۲:۰۰:۰۳
کد خبر: ۴۲۹۸۶۴
تشکیل۲۲ کمیته ترویج و گسترش فرهنگ عفاف در استان
مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: عمل به دستورات اسلام و قرآن تنها راه مبارزه با هجمه‌ها و شبیخون فرهنگی دشمن و رسیدن به آرامش است.

به گزارش برنا از شهرکرد؛  حجت‌الاسلام سید جعفر مرتضوی در نشست با دستگاه‌های اجرایی فعال در امر ترویج و گسترش فرهنگ عفاف و حجاب در استان اظهارداشت: با توجه به شیطنت‌های آمریکا و اسرائیل و هجمه‌های عظیم غرب با هدف ترویج فرهنگ غربی و پیچیدگی دسیسه‌های آنها در به زانو در آوردن جوانان است، باید همه در امر حجاب و عفاف تلاش کنند.

وی عمل به دستورات اسلام و قرآن را تنها راه مبارزه با هجمه‌ها و شبیخون فرهنگی دشمن و رسیدن به آرامش دانست و افزود: ماه رمضان یک ظرفیت خوبی است که اسلام به منظور حاکم کردن عقل بر دیگر هوای نفسانی و دوری از هر گونه افراط و تفریط برای انسان‌ها قرار داده است و ما باید از اندوخته‌های خود در این ماه به نحو شایسته استفاده کنیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری بهترین کار در امر کنترل صحیح حجاب و عفاف را همکاری دولت و ملت در مدیریت صحیح فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی دانست و بیان کرد: دشمن با برنامه ریزی‌های دقیق وارد صحنه شده و ما هم برای مقابله باید برنامه‌های مدون و منسجمی را تدوین و اجرا کنیم.

مرتضوی خاطرنشان کرد: عفت مربوط به باطن و جان انسان‌ها است و اگر کسی در درون و باطن خود مسلط بر قوای شهوت بوده و برغضب خود غلبه کند و عدالت برقرار کند دارای عفت است در غیر این صورت نمی‌تواند به عدالت از این قوا استفاده کند.

وی گفت: هرگونه افراط و تفریط در استفاده از قوای شهوانی و نفسانی و قوه عقلانی خود خلاف عفت است و این مربوط به جان و روح انسان است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: مدیریت و برنامه‌ریزی در بحث حجاب و عفاف نیاز به عزم ملی دارد و دولت و ملت باید با همکاری و همدلی بیشتر نسبت به کنترل و مدیریت صحیح فضای مجازی به ‌ویژه شبکه‌های اجتماعی اقدام کنند.

مرتضوی ادامه داد: مسئولان استان در حمایت از کارخانجات داخلی تولید کننده محصولات حجاب و عفاف بیشتر تلاش کنند و برای ورود قاچاق مواد آرایشی و واردات چاره‌ای بیندیشند.

به گزارش برنا براساس مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی، به منظور ایجاد هماهنگی بین دستگاه‌های اجرایی و سایر اشخاص حقیقی و حقوقی فعال در امر ترویج و گسترش فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه کمیته ترویج و گسترش فرهنگ عفاف با حضور 22 دستگاه تشکیل شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز