راه اندازی ۳۷ واحد تولیدی در شهرک های صنعتی چهارمحال و بختیاری

۱۳۹۵/۰۵/۲۵ - ۱۳:۰۲:۰۴
کد خبر: ۴۴۶۰۹۴
راه اندازی ۳۷ واحد تولیدی در شهرک های صنعتی چهارمحال و بختیاری
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی چهارمحال و بختیاری گفت: 37 واحد تولیدی در شهرک ها و نواحی صنعتی این استان در سه سال فعالیت دولت یازدهم راه اندازی شده است.

به گزارش برنا از شهرکرد؛ علیرضا شفیع زاده گفت: با راه اندازی این واحد، زمینه اشتغال 442 نفر فراهم شده است.

به گفته وی در راستای اجرای برنامه های اقتصاد مقاومتی پس از پایش و رفع مشکلات و موانع بخش تولید، هشت واحد تولیدی نیمه فعال و راکد سال جاری در شهرک ها و نواحی صنعتی استان به چرخه تولید بازگشت.

شفیع زاده همچنین افزود: 30 مناقصه و استعلام در بخش صنعت به ارزش 37 میلیارد و 545 میلیون ریال در شهرک ها و نواحی صنعتی استان در دولت تدبیر و امید به سرانجام رسید.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: در سه ماه نخست امسال نیز یک قرارداد به ارزش یک میلیارد و 245 میلیون ریال در استان منعقد شد.

شفیع زاده اجرای شبکه توزیع برق و روشنایی، اجرای مسیل وهدایت سیلاب، عملیات تهیه و اجرای جوی و جدول گذاری و دفع آب های سطحی، اجرای شبکه آبیاری تحت فشار، ایجاد فضای سبز، تامین و تجهیز زیرساخت ها، تامین 2 دستگاه ماشین آتش نشانی برای نواحی صنعتی بروجن و سفیددشت و اجرای فیبرنوری را از اقدام های انجام شده طی 2 سال گذشته استان دانست.

به گفته شفیع زاده، شهرک های صنعتی سامان، شهرکرد، بروجن و کوهرنگ دارای تصفیه خانه فاضلاب مجهز است که 296 واحد تولیدی در شهرک صنعتی شهرکرد، 167 واحد در بروجن و 14 واحد در سامان به تصفیه خانه متصل است.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: در دولت یازدهم 14 هکتار از اراضی راکد شهرک های صنعتی طی انجام مراحل قضایی آزاد و سند آن به نام دولت صادر شد.

هم اینک یکهزار و 288 واحد تولیدی و صنعتی در چهارمحال و بختیاری وجود دارد که 92 درصد واحدهای تولیدی و صنعتی در استان در بخش صنایع کوچک و متوسط فعال است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز