پرداخت۲۱ میلیارد تومان تسهیلات به افراد مهارت دیده دراستان کرمانشاه

۱۳۹۵/۰۴/۲۲ - ۱۳:۳۱:۲۵
کد خبر: ۴۲۹۶۸۲
پرداخت۲۱ میلیارد تومان تسهیلات به افراد مهارت دیده دراستان کرمانشاه
مسئول بسیج سازندگی استان کرمانشاه از پرداخت 21 میلیارد تومان تسهیلات کم بهره به افراد دارای مهارت در استان کرمانشاه و به منظور ایجاد اشتغال خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمانشاه، منصور فتاحی ظهر یکشنبه در نشست انعقاد تفاهم نامه همکاری که بین بسیج سازندگی با اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان کرمانشاه که در محل این اداره کل برگزار شد، ضمن تقدیر و تشکر از همکاری فنی و حرفه ای استان در اجرای تفاهم نامه های سال گذشته گفت با همکاری های صورت گرفته با اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان در سال گذشته در راستای توانمند سازی  افراد جویای کار در راستای عرصه های اقتصاد مقاومتی 27 میلیارد تومان تسهیلات به افراد آموزش دیده پرداخت شد.

مسئول بسیج سازندگی استان کرمانشاه بار دیگر به آموزش های ارائه شده از سوی فنی و حرفه ای استان در راستای عرصه های اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و از آمادگی بسیج سازندگی برای پرداخت تسهیلات به افرادی مهارت دیده خصوصا در سطح روستاها خبر داد.

وی با بیان اینکه پرداخت تسهیلات کم بهره به افراد دارای مهارت از سال 93 توسط بسیج سازندگی آغاز شده است، گفت: طی سال گذشته از سه هزار و 117 نفر که در حوزه اقتصاد مقاومتی آموزش دیده اند تعداد یک هزار و 703 موفق به دریافت تسهیلات کم بهره شدند.

فتاحی افزود: در مجموع به یک هزار و 703 نفر آموزش دیده سال گذشته 27 میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شد و برای امسال نیز 21 میلیارد تومان تسهیلات در نظر گرفته ایم.

وی سقف تسهیلات مذکور را از 5 تا 30 میلیون تومان بنابر اشتغال در دست ایجاد توسط افراد مهارت دیده عنوان کرد و گفت: در این زمینه هر کاری که بتوانیم انجام می دهیم و کوتاهی نخواهیم کرد.

اهداف فنی و حرفه ای همان اهداف بسیج سازندگی یعنی توانمندسازی افراد و محرومیت زدایی است.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز