امام جمعه کرمانشاه:

حضور مردم در صحنه های دینی و سیاسی، ضامن امنیت ملی است

۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۰۱:۲۵:۴۸
کد خبر: ۵۵۴۵۸۴
حضور مردم در صحنه های دینی و سیاسی، ضامن امنیت ملی است
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: حضور مردم در صحنه های عبادی و سیاسی همچون راهپیمایی 22 بهمن و شرکت گسترده در انتخابات ضامن امنیت ملی است.

به گزارش خبرگزاری برنا، آیت الله مصطفی علما در خطبه های سیاسی، عبادی این هفته کرمانشاه افزود: اینکه اکنون کشور ما در آرامش و به دور از جنگ به سر می برد تنها به دولت ها ارتباطی ندارد بلکه به دلیل حضور و مشارکت مردم در مناسبت های مهم دینی، سیاسی و فرهنگی است. 


امام جمعه کرمانشاه اظهار کرد: مردم با حضور پررنگ خود همواره سایه جنگ را از این کشور دور کرده اند چنانچه نقشه دشمنان در فتنه 88 با این حضور باطل شد.


وی با بین اینکه حضور مردم در پای صندوق های رای از آثار متعدد کوتاه مدت و بلندمدتی برخوردار است، اظهار کرد: حضور مردم نشان دهنده حمایت مردم از نظام است و از سوی دیگر از بین رفتن و کمرنگ شدن آثار تحریم ها را به همراه دارد.


به گفته آیت الله علما، مردم همواره حمایت خود را از نظام جمهوری اسلامی نشان داده اند و با شرکت در بیش از 30 انتخابات، اقتدار ایران اسلامی را به رخ همگان کشیده اند.


امام جمعه کرمانشاه با تاکید براینکه یاد خدا باید در هر کاری اولویت دارد، گفت: چنین سرمایه ای موجب دور شدن بلایا می شود و حفظ حالت خشوع و تواضع، همانند سپری از انسان در برابر آسیب ها و انحراف ها محافظت می کند.


وی شهادت مرزبانان در مرز میرجاوه و کارگران معدن گلستان را تسلیت گفت و از 17 اردیبهشت به عنوان سالروز بسیج سازندگی یاد کرد.


نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به سالروز ولادت حضرت علی اکبر(ع) ادامه داد: جوانان مهم ترین سرمایه اجتماعی هر کشوری قلمداد می شوند و از همین رو، عمده ترین برنامه و نقشه دشمنان برای این قشر از افراد جامعه طراحی می شود.


آیت الله علما یادآور شد، از همین رو مراکز فرهنگی و نهادهای مربوطه باید با آگاهی بخشی بر هوشیاری جوانان در برابر تهاجم های فرهنگی بیفزایند و به تربیت جوانان انقلابی همت گمارند.


به گفته وی، 18 اردیبهشت روز بیماران صعب العلاج و آغاز هفته هلال احمر است و 19 اردیبهشت مصادف با سالروز بزرگداشت شیخ کلینی از بزرگان جهان اسلام می باشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز