کتاب های درسی دوره ابتدایی به ۱۸ شهرستان و منطقه استان کرمان ارسال شد

۱۳۹۹/۰۳/۰۱ - ۱۴:۱۵:۰۲
کد خبر: ۱۰۰۵۴۸۰
کتاب های درسی دوره ابتدایی به ۱۸ شهرستان و منطقه استان کرمان ارسال شد
رئیس اداره تدارکات و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: کتاب های درسی دوره ابتدایی سال تحصیلی 1400-1399 از انبار کتاب استان به 18 شهرستان و منطقه ارسال شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ جلیل جعفری با اعلام این خبر خاطر نشان کرد: خوشبختانه کتاب های درسی  دوره ابتدایی سال تحصیلی آینده دانش آموزان استان توسط سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی به استان ارسال شده و با استفاده از ظرفیت ناوگان دولتی آموزش و پرورش استان در حال توزیع است.

وی تصریح کرد: تا کنون کتاب های درسی دانش آموزان در سال تحصیلی 1400- 1399 در قالب پروژه مهر  به شهرستان های انار، ارزوئیه، بافت، بردسیر، رفسنجان، زرند، کهنوج، رودبار، نرماشیر، نوق، ناحیه یک، کوهبنان، رابر، راین، گلباف، شهداد، راور و ریگان  ارسال شده و ارسال کتاب به سایر شهرستان ها و مناطق  استان نیز در دستور کار است.

جعفری بر ثبت سفارش کتب درسی به صورت گروهی و انفرادی تاکید کرد و افزود: تاکنون شهرستان های ارزوئیه، زرند و انار با ثبت سفارش کتب درسی بیش از 74 درصد دانش آموزان به ترتیب در رتبه های اول تا سوم استان قرار دارند.

رئیس اداره تدارکات و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به آغاز ثبت سفارش کتب درسی از 24 فروردین ماه گفت: اطلاع رسانی در خصوص ثبت سفارش کتب درسی به تمامی دانش آموزان در ادارات آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق استان ضروری است.

جلیل جعفری گفت: ثبت سفارش گروهی و انفرادی کتب دوره‌های آمادگی تکمیلی (پیش دبستانی استثنایی)، دوم تا ششم ابتدایی، هفتم ،هشتم و نهم (متوسطه اول)، یازدهم و دوازدهم متوسطه دوم (نظری، فنی و حرفه ای و کاردانش) و پایه‌های یازدهم و  دوازدهم دوره دوم متوسطه، حرفه‌ای استثنایی از ۲۴ فروردین ماه آغاز شده و تا ۲۳ خرداد ادامه دارد.

وی افزود: دانش‌آموزان و اولیای آنان نیز در صورت تمایل می‌توانند از طریق سامانه www.irtextbook.ir یا www.irtextbook.com به دو شیوه فردی و گروهی نسبت به ثبت سفارش اقدام کنند

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز