برگزاری آزمون جذب کارشناس رسمی دادگستری در کرمان

۱۳۹۹/۰۶/۲۲ - ۱۲:۳۱:۱۸
کد خبر: ۱۰۵۷۲۳۸
برگزاری آزمون جذب کارشناس رسمی دادگستری در کرمان
عضو هیئت مدیره و مسئول روابط عمومی مرکز کارشناسان رسمی دادگستری استان کرمان گفت:۴۸۵ زن و ۲ هزار و ۲۶ مرد به منظور اخذ پروانه کارشناسی دادگستری امروز در ۴۲ رشته تخصصی و سه حوزه امتحانی کرمان با هم به رقابت پرداختند.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ سیدحسین موسوی در این خصوص اظهار داشت: آزمون جذب کارشناس رسمی دادگستری به همت مرکز وکلای کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه کشور و تولیت سازمان سنجش امروز پنجشنبه در سه حوزه امتحانی به منظور جذب کارشناس رسمی دادگستری در ۴۲ رشته تخصصی در استان کرمان برگزار شد.

او افزود: در استان کرمان ۴۸۵ زن و ۲ هزار و ۲۶ مرد به منظور اخذ پروانه کارشناسی با هم به رقابت پرداختند.

موسوی تصریح کرد: آزمون مذکور با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار شد و نتایج آن دو ماه دیگر از طریق سایت سازمان سنجش به اطلاع داوطلبان خواهد رسید.

او بیان داشت: آزمون جذب کارشناسان رسمی در دو مرحله انجام خواهد شد و پذیرفته شدگان آزمون کتبی بایستی در آزمون علمی که به صورت شفاهی برگزار می‌شود شرکت کنند.

عضو هیئت مدیره و مسئول روابط عمومی مرکز کارشناسان رسمی دادگستری گفت: کارشناسان رسمی دادگستری پس از طی کردن مراحل کتبی و شفاهی و طی دوران کارآموزی، مطابق ضوابط و مقررات موفق به اخذ پروانه کارشناسی خواهند شد.

موسوی با اشاره به شرایط کرونایی از همکاری ویژه سازمان سنجش و آموزش کشور به عنوان مجری برگزاری آزمون و دادگستری کل استان و مرکز بهداشت شهرستان کرمان تشکر کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز