در ارتباط ویدئوکنفرانس با رئیس جمهور صورت گرفت

افتتاح طرح‌های حوزه سلامت و آموزش در کرمان

۱۳۹۹/۰۸/۲۲ - ۱۳:۴۳:۰۷
کد خبر: ۱۰۸۶۷۳۴
افتتاح طرح‌های حوزه سلامت و آموزش در کرمان
طرح‌های آموزش و پرورش و حوزه سلامت در کرمان و زرند در ارتباط ویدئوکنفرانس با رئیس جمهور افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ صبح امروز پنجشنبه 22 آبان ماه و در ارتباط ویدئوکنفرانس با رئیس جمهور، با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان، مدیران کل آموزش و پرورش و نوسازی مدارس و سرپرست دفتر اجتماعی استانداری و تعدادی از مدیران، باشگاه پیشکسوتان فرهنگی استان کرمان و بیمارستان جدید سینای زرند افتتاح شد.

ساختمان جدید بیمارستان 150 تختخوابی سینای زرند با زیربنای 13 هزار مترمربع و هزینه‌ای بالغ بر 130 میلیارد تومان احداث شده است.

این بیمارستان در شش طبقه بنا شده و دارای 13 بخش درمانی شامل اورژانس، رادیولوژی، دیالیز، آزمایشگاه، درمانگاه تخصصی، کودکان، زنان و زایمان، بستری داخلی مردان و زنان، جراحی، زایمان، آی‌سی‌یو، سی‌سی‌یو، مراقبت‌های ویژه نوزادان و چهار اتاق عمل است.

باشگاه پیشکسوتان فرهنگی استان کرمان نیز با اعتباری بالغ بر 2 میلیارد تومان از محل درآمدهای اختصاصی آموزش و پرورش استان کرمان و زیربنای 24 هزار و 760 متر مربع و در زمینی به مساحت 6800 متر مربع بازسازی و تجهیز شده است.

این مجموعه شامل سالن اجتماعات، تالار مراسم، سالن کنفرانس، کتابخانه دارای 16 هزار و 500 جلد کتاب، استخر شنا، زمین ورزشی، زمین تنیس خاکی، باشگاه رزمی، باشگاه بدنسازی، اتاق سلامت، کارگاه نجوم، اتاق شطرنج، کلاس آموزشی، آشپزخانه و آلاچیق است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز