امیر قلعه‌نویی، سرمربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان:

گل دوم پیکان غیرعادی بود/ در نیمه اول کمک داور دو اشتباه فاحش داشت

۱۳۹۹/۰۹/۱۸ - ۰۸:۵۲:۵۸
کد خبر: ۱۱۰۰۱۷۷
سرمربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان گفت: برای من جای تعجب دارد که گل‌های عجیب و غریبی خوردیم، مخصوصا گل دوم.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ امیر قلعه نویی در نشست خبری پس از شکست مقابل پیکان اظهار داشت: به تیم پیکان تبریک و به بازیکنان خودم خسته نباشید می‌گویم. از آنها تشکر می کنم. به غیر از 5 دقیقه اول، شاید بیشتر از 90 دقیقه با وقت های تلف شده فوتبال خیلی خوبی را بازی کردیم. ولی برای من جای تعجب دارد؛ گل‌های عجیب و غریبی خوردیم. مخصوصا گل دوم. یک توپ هایی هم گل نمی‌شد که برای من جای تعجب دارد.

وی ادامه داد: دیگر نمی‌توانم از بازیکنانم ایراد فنی بگیرم. توپ روی خط هم وارد دروازه نمی‌شد. فکر مشکلی وجود دارد. به هرحال به تیم پیکان تبریک می‌گویم و به یچه‌های خودمان هم خسته نباشید می‌گویم.

سرمربی گل‌گهر در مورد موقعیت خراب کردن بازیکنانی مانند پیمان رنجبری و تعویض نشدن آن‌ها عنوان کرد: وقتی تیم موقعیت ایجاد می‌کند احتیاج به تعویض نیست. تعویض برای زمانی است که تیم شما حالت هجومی ندارد. تیم ما به خوبی هجومی بازی می‌کرد و ایجاد موقعیت می‌کرد ولی برای من هم تعجب است که چرا آن توپ پیمان گل نشد. سه موقعیت داشتیم که یکی روی خط بود. فوتبال همین است.

قلعه‌نویی افزود: معتقدم در نیمه اول کمک داور دو اشتباه فاحش داشت. با اینحال باید دوباره فیلم را ببینیم. توپی که به دست رنجبری خورد، دست او باز نبود و به بدن چسبیده بود. نمی‌دانم. باید کارشناسان داوری نظر بدهند. به داوران خسته نباشید می‌گویم. واقعا نمی‌دانم چرا آن توپ‌ها گل نشد. چرا گل دوم را آنطور خوردیم. اصلا غیرعادی بود و مساله فنی نبود.

وی گفت: بازهم به تیم پیکان، مهدی تارتار، مدیرعامل، کادر فنی و بازیکنانشان تبریک می‌گویم. از همه بازیکنانم راضی هستم. خیلی خوب بازی و ایجاد موقعیت کردند اما فکر می‌کنم وقتی این توپ ها گل نمی‌شود فنی نیست. نمی‌شود از کسی ایراد گرفت.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز