استاندار کرمان:

هویت انقلاب اسلامی، مردم یاری است

۱۳۹۹/۱۰/۰۳ - ۱۱:۴۸:۴۱
کد خبر: ۱۱۰۸۳۹۷
هویت انقلاب اسلامی، مردم یاری است
استاندار کرمان گفت: هویت انقلاب اسلامی، مردم یاری است و نیروهای نظامی با حفظ اقتدار و هویت نظامی خود به صورت حرفه‌ای، مسئولیت‌های اجتماعی، حفظ روحیه مردمداری و یادآوری اصل انقلاب را در مردم یاری فراموش نکردند.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ علی زینی‌وند در آیین آغاز توزیع کمک های مومنانه مشترک ارتش و کمیته امداد نیروهای نظامی را از جنس مردم دانست و عنوان کرد: هویت انقلاب اسلامی هم مردم‌یاری است.

وی افزود: نیروهای نظامی ما با حفظ اقتدار و هویت نظامی خود به صورت حرفه‌ای، مسئولیت‌های اجتماعی، حفظ روحیه مردمداری و یادآوری اصل انقلاب را در مردم یاری فراموش نکردند.

استاندار کرمان گفت: نیروهای نظامی در راستای اقدامات شایسته و ارزشمند کمک‌های مومنانه وارد شده‌اند و در امروز نیز شاهد توزیع ۲۲ هزار بسته نوشت افزاری و ۲۵۰۰ بسته لوازم خانگی به ارزش ۱۳ میلیارد تومان هستیم.

وی ابراز داشت: نیروهای نظامی ما در وقایع اجتماعی و طبیعی کنار مردم هستند و ما هم در کنار آنها هستیم و امیدواریم این روند برای همیشه و همچنان در نظام جمهروی اسلامی ادامه داشته باشد.

در دهمین مرحله توزیع کمک‌های مومنانه مشترک ارتش و کمیته امداد، 22 هزار بسته فرهنگی و 2500 قلم لوازم خانگی در مناطق محورم استان کرمان توزیع می‌گردد.

دهمین مرحله توزیع کمک‌های مومنانه مشترک ارتش و کمیته امداد، 29 آذر ماه و در آستانه ولادت حضرت زینب (س) با حضور استاندار کرمان، فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان آغاز و ۲۲ هزار بسته فرهنگی (لوازم التحریر و کیف مدارس) و ۲۵۰۰ قلم لوازم خانگی به ارزش ۱۳ میلیارد تومان در مناطق محروم استان کرمان توزیع خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز