معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل ارشاد استان کرمان عنوان کرد:

تقدیر از گروه «پروانه‌های سفید» در جشنواره مروجان کتاب‌خوانی

۱۳۹۹/۱۱/۳۰ - ۰۹:۰۴:۰۵
کد خبر: ۱۱۳۹۲۰۳
تقدیر از گروه «پروانه‌های سفید» در جشنواره مروجان کتاب‌خوانی
معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل ارشاد استان کرمان اعلام کرد: «گروه پروانه‌های سفید از شهرستان رفسنجان به مرحله‌‌ی نهایی هفتمین جشنواره‌ی تقدیر از مروجان کتاب‌خوانی کشور راه یافت».

به گزارش خبرگزاری برنا؛ محمدجواد حسین‌زاده در این‌باره توضیح داد: «جشنـواره تقدیر از مروجان کتاب‌خوانـی کشور از سال 1393 همه سالــه به همت شبکه مروجــان کتــاب‌خوانی کشور و با حمـایت معاونت امـور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود. در این برنامه‌ی ترویجی کتـاب‌خوانی که هفتمین دوره آن با هدف انتخـاب و معرفـی افراد، گروه‌هـا، تشکل‌های مردمی و نهادهـای غیردولتی که فعالیت‌هـای موثر و نوآورانه‌ای در زمینه‌ی ترویج کتاب‌خوانی انجام داده‌اند، برگزار شد، شرکت‌کنندگان در پنج بخشِ گروه‌هـا و نهادهـای غیردولتی، بخش افـراد، بخش بین‌الملل، بخش نگـاه ویژه و بخش نشان استمرار به رقابت پرداختند».

حسین‌زاده تاثیر پایدار در گسترش کتاب‌خوانی میان مردم، خلاقیت و نوآوری در برنامه‌ها و شیوه‌های اجرایی، استفاده مناسب از مشارکت مردم و چهره‌ها، استفاده خلاقانه و بهینه از امکانات و ظرفیت‌های عمومی و مردمی، استفاده حداکثری از فضای مجازی برای اجرای برنامه ها، قابلیت معرفی به سایر مناطق به‌عنوان الگو و اثربخشی فعالیت‌های کتاب‌خوانی در رفتارهای اجتماعی یا فعالیت‌های عمومی مردم، را از شاخص‌های انتخاب شخص حقیقی یا حقوقی به عنوان مروج کتاب‌خوانی در جشنواره هفتم برشمرد.

وی افزود: «در جشنواره‌‌ی امسال از میان 906 اثر رسیده به دبیرخانه جشنواره، 71 شرکت‌کننده در بخش‌های مختلف به مرحله‌ی نهایی راه یافتند که در این میان نام گروه پروانه‌های سفید از استان کرمان (شهرستان رفسنجان) در بخش گروه‌ها و نهادهای غیردولتی نیز به چشم می‌خورد».

آیین اختتامیه هفتمین جشنواره تقدیر از مروجان کتاب‌خوانی کشور همراه با معرفی و تقدیر از برگزیدگان به صورت مجازی سوم اسفندماه 1399 ساعت 19 در تهران برگزار خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز