با صدور حکمی از سوی زینی‌وند استاندار کرمان؛

بصیری به عنوان رئیس ستاد انتخابات استان کرمان منصوب شد

۱۳۹۹/۱۲/۰۲ - ۱۳:۰۵:۵۴
کد خبر: ۱۱۴۰۲۷۹
بصیری به عنوان رئیس ستاد انتخابات استان کرمان منصوب شد
باصدور حکمی از سوی دکتر زینی وند استاندار کرمان، محمد صادق بصیری، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی با حفظ سمت به عنوان رئیس ستاد انتخابات استان در امر برگزاری انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری اسلامی ایران و ششمین دوره شوراهای شهر و روستا منصوب شد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ متن این حکم که دوم اسفند ۹۹ صادر شد به شرح زیر است:

جناب آقای محمد صادق بصیری

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی

 

سلام علیکم

با عنایت به مراتب تعهد و تجارب ارزشمند جنابعالی و تاکیدات دولت تدبیر و امید در برگزاری انتخابات با شکوه بر مدار قانون، به موجب این حکم و با حفظ سمت به عنوان رئیس ستاد انتخابات استان در امر برگزاری انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری اسلامی ایران و ششمین دوره شوراهای شهر و روستا منصوب می شوید.

برنامه ریزی و فراهم نمودن به موقع مقدمات و تمهیدات لازم، استفاده بهینه از دانش و فناوری های نوین و روزآمد و روان سازی و تسهیل فرایندهای انتخابات، بکارگیری نیروهای انسانی متعهد و متخصص و بسترسازی برای حضور و مشارکت بیشتر و گسترده مردم در عرصه انتخابات، وظیفه و ماموریت جنابعالی است.

انتخابات 1400 باید در شان و تراز مردم شریف استان برگزار شود که در آن، حقوق انتخاب کنندگان و انتخاب شوندگان به عنوان حق الناس برابر هر قانون و در فضایی امن و توام با نشاط و آرامش رعایت گردد. بدین سبب انتظار دارد با هماهنگی اینجانب و تشکیل و راه اندازی ستاد انتخابات استان با استفاده از همه ظرفیت ها و امکانات و با تلاش و کوشش مستمر نسبت به آن اهتمام نمائید.

بدیهی است کلیه معاونین، مدیران و روسای سازمان های وابسته، فرمانداران و بخشداران نهایت همکاری را با جنابعالی به عمل خواهند آورد. ضمن آنکه کلیه دستگاههای اجرایی نیز بر اساس ماده 21 قانون انتخابات ریاست جمهوری و ماده 71 قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران همکاری لازم را خواهند داشت.

امید است در پرتو عنایت حق تعالی و رهنمودهای ارزشمند مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) و سیاست های دولت تدبیر و امید، شاهد برگزاری انتخاباتی شکوهمند و قانونی با مشارکت حداکثری ملت انقلابی و مومن و در راستای تقویت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشیم.ان شاء الله

علی زینی‌وند

استاندار کرمان

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز