نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی خبر داد:

عملیاتی شدن قرارداد تامین آب آشامیدنی کرمان

۱۴۰۰/۰۱/۲۳ - ۱۱:۰۰:۳۴
کد خبر: ۱۱۶۳۸۰۰
عملیاتی شدن قرارداد تامین آب آشامیدنی کرمان
نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی گفت: به زودی قرارداد تامین آب آشامیدنی شهر کرمان و واحد‌های صنعتی با حضور استاندار کرمان عملیاتی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ محمدرضا پور ابراهیمی، در این خصوص اظهار داشت: با توجه به تنش آبی شدید، نیاز واحد‌های صنعتی و همچنین بخشی از تعهدات مربوط به شرکت انتقال آب خلیج فارس در مورد آب آشامیدنی؛ قرارداد تامین آب شهر کرمان و واحد‌های صنعتی خلیج فارس با حضور استاندار کرمان عملیاتی می‌شود.

او در نشست مشترک مدیرعامل انتقال آب خلیج فارس، مدیر شرکت گل گهر، رئیس هیات مدیره شرکت مس با وی در خصوص مسائل مربوط به تامین آب شهرستان کرمان افزود: خوشبختانه استاندار کرمان در این زمینه حمایت‌های لازم را انجام داده و بزودی موضوع عقد قرارداد با شرکت‌ها با حضور علی زینی وند در روز‌های آینده نهایی می‌شود.

پور ابراهیمی ادامه داد: امیدواریم با توجه به برگزاری این نشست و هماهنگی‌های انجام شده بتوانیم هر چه سریع‌تر خبر‌های خوبی را در خصوص تامین آب آشامیدنی و صنعت به مردم از تخصیص سهمیه آب خلیج فارس به کرمان انجام بدهیم.

او بیان کرد: مذاکرات انجام شده با شرکت انتقال آب خلیج فارس به جز تخصیص آب به بخش شرب و صنعت برای شهر کرمان، امکان انجام عملیات اجرایی مسیر تکمیل خط انتقال آب به شهرستان کرمان را در توافق نهایی کرده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز