یک مدرسه در روستای سورچاه از توابع شهرستان قلعه گنج افتتاح شد

۱۴۰۰/۰۳/۰۱ - ۰۸:۱۴:۳۹
کد خبر: ۱۱۸۲۰۰۷
یک مدرسه در روستای سورچاه از توابع شهرستان قلعه گنج افتتاح شد
مدرسه 6 کلاسه خیرساز در روستای سورچاه از توابع شهرستان قلعه گنج با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال با حضور استاندار کرمان افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان در حاشیه برگزاری آیین افتتاح پروژه آموزشی در رمشک گفت: پروژه مدرسه 6 کلاسه سورگاه با ساختمانی  استاندارد از جمله ۲۰ پروژه تعهد شده موسسه خیریه مهر گیتی است که با مشارکت این موسسه و به همت بانیان خیر در محروم ترین منطقه کشور امروز افتتاح شد.

سید محمد واعظی نژاد تصریح کرد: مدرسه خیرساز سورچاه رمشک با ۶ کلاس درس و ۴۳۳ مترمربع زیربنای آموزشی، ۲۱۷ متر طول حصارکشی و ۲ هزار و ۲۵۰ متر حصارکشی با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال ساخته شده است.

وی با اشاره به اینکه این پروژه از پروژه های نیمه تمام نوسازی مدارس بود که با مشارکت موسسه خیریه مهر گیتی فعال شد، افزود: منطقه رمشک قعله گنج از محروم ترین مناطق کشور است که امروز با بهره برداری از این مدرسه شرایط تحصیل مطلوب ۱۸۰ دانش آموز فراهم شد.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کرمان و عضو شورای آموزش و پرورش بیان داشت: اگر امروز زهرا گیتی نژاد به عنوان خیر مدرسه ساز و یک فرهنگی بازنشسته و اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان به عنوان بخش خصوصی و مسئولان، مردم، والدین دانش آموزان همه کنار هم قرار گرفتیم و مدرسه می سازیم به این دلیل است تا ایرانی بهتر بسازیم و زندگی بهتری داشته باشیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز