مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خبر داد:

راه اندازی سامانه آموزش مجازی جمعیت هلال احمر در کرمان

۱۴۰۰/۰۳/۰۱ - ۲۰:۰۶:۴۲
کد خبر: ۱۱۸۲۴۵۶
راه اندازی سامانه آموزش مجازی جمعیت هلال احمر در کرمان
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان از راه اندازی سامانه آموزش مجازی این جمعیت به صورت پایلوت در استان کرمان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ رضا فلاح مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان با اشاره به اینکه جمعیت هلال احمر، متولی برگزاری دوره های آموزش همگانی است، گفت: با توجه به اهمیت برگزاری دوره های آموزشی همگانی و آمادگی در برابر حوادث و سوانح به صورت مستمر و مداوم، اکنون در دوران اپیدمی کرونا نگرانی های زیادی در خصوص کاهش میزان آمادگی مردم بوجود آمده است.

او با اشاره به اینکه جمعیت هلال احمر با استفاده از ظرفیت فضای مجازی، دوره های الکترونیک با عناوین «کرونا» و «آمادگی در برابر زلزله» برگزار کرده است، تصریح کرد: با همکاری و تعامل اداره کل اتباع و امور مهاجرین خارجی استان کرمان، نرم افزار تحت وب آماده «سامانه آموزش مجازی» به همت جمعیت هلال احمر استان کرمان راه اندازی شد.

 او بیان کرد: با راه اندازی این نرم افزار فرصت مناسبی برای انتشار محتواهای آموزشی در قالب فضای مجازی، صدور گواهینامه الکترونیکی و ارتقای سطح آمادگی جامعه به وجود خواهد آمد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان گفت: با برگزاری دوره مقدماتی امداد و کمک های اولیه از سامانه آموزش مجازی در استان کرمان رونمایی شد و امیدوارم با استفاده از ظرفیت دستگاه های استان بستر مناسبی برای آموزش در جامعه ایجاد کنیم.

او بیان کرد: این دوره ها در سامانه جامع آموزش جمعیت هلال احمر بر روی لینک:

 learn.khadem.ir قابل دسترسی است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز