رئیس پلیس راه بافت – کرمان خبر داد:

توقیف ۵ دستگاه خودرو با ۱۱۱ میلیون ریال خلافی

۱۳۹۴/۰۸/۱۹ - ۱۷:۳۶:۵۹
کد خبر: ۳۳۸۴۱۸
توقیف ۵ دستگاه خودرو با ۱۱۱ میلیون ریال خلافی
رئیس پلیس راه بافت – کرمان از شناسایی دو کامیون و دو خودرو سواری و یک دستگاه وانت با خلافی 111 میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ سروان "علی سلطانی نژاد " در این رابطه اظهار داشت: باتوجه به اینکه کاهش تصادفات جاده ای یکی از اولویت های کاری ناجاست با هوشیاری ماموران پلیس راه بافت – کرمان دو کامیون، دو خودرو سواری پراید و پژو و یک دستگاه وانت مزدا با خلافی صد و یازده میلیون و چهارصد هزار ریال را شناسایی و جهت پرداخت دیون دولتی روانه پارکینگ کردند.

وی در ادامه افزود: در خلافی کامیون ها وخودروهای سواری توقیفی تخلفاتی حادثه ساز از قبیل انحراف به چپ ، سرعت غیر مجاز ، عبور از چراغ قرمز و اضافه بار دیده می شود. که برخورد با این گونه تخلفات در راس وظایف پلیس راهور می باشد .

سروان سلطانی نژاد بیان کرد :در راستای ایمن سازی عبور و مرور در محور های مواصلاتی منتهی به شهرستان گشت زنی مفید موثر و برخورد با تخلفات حادثه ساز در دستو ر کار پلیس راه بافت _ کرمان قرار دارد تا همشهریان و مسافران سفر ایمنی داشته باشند.

این مقام مسئول در ادامه از مردم خواست: با توجه به اینکه در فصل پاییز و در آستانه ورود به فصل زمستان قرار داریم شاهد ریزش نزولات آسمانی خواهیم بود که این امر باعث لغزندگی جاده ها خواهد شدبا صبر و حوصله رانندگی نمایند تاشاهد حوادث ناگوار جاده ای نباشیم .

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز