موسس و رئیس هیات مدیره بنیاد خیریه پیوند اعضا نفیس کرمانی:

پزشکان در حوزه سلامت کمتر از سایر حوزه ها سرمایه گذاری می کنند

۱۳۹۷/۰۸/۱۲ - ۱۰:۱۰:۴۱
کد خبر: ۷۷۱۶۹۹
پزشکان در حوزه سلامت کمتر از سایر حوزه ها سرمایه گذاری می کنند
موسس و رئیس هیات مدیره بنیاد خیریه پیوند اعضا نفیس کرمانی گفت: بیش از 20 نشست با پزشکان استان برگزار و کمبودهای بیمارستانی مطرح شد اما متاسفانه از پزشکان گلایه داریم که در حوزه درمان و سلامت کمتر از سایر حوزه ها سرمایه گذاری می کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ محسن جلال‌پور در نشست کمیسیون گردشکری استان با تاکید بر داشتن همت، غیرت و تلاش در حوزه بهداشت و درمان گفت: راه اندازی بخش پیوند کبد در کرمان نمونه‌ای از این همت و کوشش بود که اینگونه خدمات می تواند در جذب گردشگر سلامت بسیار تاثیرگذار باشد.

وی افزود: در دوره پنجم فعالیت هیات نمایندگان اتاق کرمان تصمیم گرفته شد در حوزه مسئولیت اجتماعی به فعالیت های جدی‌تر پرداخته شود که کمیته‌ای تشکیل و اولویت ها در سه حوزه فرهنگی، آموزشی و درمانی جمع بندی و در نهایت پرداختن در بخش درمان جدی تر مطرح شد.

رئیس سابق اتاق بازرگانی ایران ادامه داد: پس از بررسی های متعدد در سال 84 تصمیم به فعالیت در حوزه پیوند گرفته شد و دومین بخش پیوند کبد کشور را در سال 87 پس از شیراز در کرمان راه اندازی کردیم که بعد از کرمان این بخش در تهران ایجاد شد. جلال پور تصریح کرد: در آن زمان بیش از 20 نشست با پزشکان استان برگزار و کمبودهای بیمارستانی مطرح شد اما متاسفانه از پزشکان گلایه داریم که در حوزه درمان و سلامت کمتر از سایر حوزه ها سرمایه گذاری می کنند.

وی با بیان اینکه زیرساخت های بیمارستانی در کرمان با کمبودهایی روبروست اما نیروی متخصص و پزشکان فوق‌العاده‌ای داریم، اظهار کرد: زیرساخت های لازم برای توسعه گردشگری سلامت می تواند با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و بخش خصوصی تامین شود تا بتوانیم ظرفیت استان را در این زمینه بالا ببریم. این فعال و تحلیلگر اقتصادی افزود: خوشبختانه اتاق کرمان موضوع گردشگری سلامت را پیگیری می کند و البته باید به این نکته توجه داشت که گردشگری سلامت صرفا با حضور گردشگر خارجی محقق نمی شود بلکه با حضور افرادی از استانهای همجوار نیز ممکن است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز