نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان:

ایمان، ایثارگری، و توانمندی جسمانی و روحی، سه محور اصلی کار آتش‌نشانان است

۱۳۹۸/۰۷/۱۴ - ۰۷:۳۰:۰۲
کد خبر: ۹۰۷۶۳۵
ایمان، ایثارگری، و توانمندی جسمانی و روحی، سه محور اصلی کار آتش‌نشانان است
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان گفت: ایمان، ایثارگری، و توانمندی جسمانی و روحی، سه محور اصلی کار آتش‌نشانان است.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ حجت‌الاسلام علید‌ادی سلیمانی در این دیدار که با حضور معاون خدمات شهری شهردار، مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و جمعی از آتش‌نشانان برگزار شد، ضمن تقدیر از خدمات آتش‌نشانان گفت: نیروهایی که در این حوزه فعالیت دارند، باید با روحیۀ ایثارگری داشته باشند تا بتوانند در راستای خدمت‌رسانی به جامعه گام بردارند.

وی با تأکید بر ضرورت و اهمیت توجه به مسایل ایمنی در جامعه گفت: نظارت بر ساخت‌وسازها و در نظر گرفتن اصول ایمنی در ساخت ساختمان‌ها و اماکن عمومی، نقش بسزایی در کاهش خطرات و حوادث و تأمین ایمنی شهروندان دارد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان، داشتن ایمان و اراده قوی در جهت خدمت به هم‌نوعان را برای نیروهای آتش‌نشانی بسیار مهم دانست.

معاون خدمات شهری شهردار کرمان نیز در این دیدار با بیان این‌که کار در این حوزه نیازمند داشتن روحیۀ خطرپذیری و توانایی‌ جسمانی است، گفت: داشتن سرعت عمل و توجه به مسایل ایمنی نیز نقش مهمی در کاهش حوادث و خطرات دارد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان نیز در این دیدار با بیان این‌که در حال حاضر، ۱۰ ایستگاه آتش‌نشانی در شهر کرمان فعال است، گفت: ۲۰۰ آتش‌نشان در شهر کرمان مشغول به فعالیت هستند.

علی عسکری با بیان این‌که امداد و نجات در حوادث و اطفای حریق از وظایف آتش‌نشانان است، گفت: مهم‌ترین وظیفۀ سازمان آتش‌نشانی، پیشگیری است.

وی با بیان این‌که شعار ما، «هر خانواده، یک آتش‌نشان» است، گفت: طی سال گذشته، حدود ۲۷ هزار نفر از شهروندان آموزش‌های لازم را فرا گرفته‌اند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز