تشکیل پرونده قضائی در رابطه با حادثه واژگونی اتوبوس در محور بردسیر

۱۳۹۸/۱۰/۲۶ - ۱۲:۳۴:۲۹
کد خبر: ۹۵۱۳۲۲
تشکیل پرونده قضائی در رابطه با حادثه واژگونی  اتوبوس در محور بردسیر
رئیس دادگستری شهرستان بردسیر از تشکیل پرونده قضائی مربوط به حادثه واژگونی اتوبوس در محور باغین به بردسیر در استان کرمان که منجر به فوت تعدادی از هموطنان شد،خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ حسین رمضانی زاده در این خصوص اظهار داشت: پس از اعلان خبری مبنی بر واژگونی یک دستگاه اتوبوس اسکانیا سفید رنگ با 36 سرنشین که از  مشهد مقدس به سمت هرمزگان در حال حرکت بود،بلافاصله رسیدگی به موضع در دستور کار دستگاه قضائی قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه بازپرس ویژه ای در دادسرای عمومی و انقلاب بردسیر کار رسیدگی به موضوع را آغاز نموده است.اعلام کرد:دستورات قضائی لازم جهت مشخص شدن علل و عوامل این حادثه تلخ صادر گردیده است.

رئیس دادگستری شهرستان بردسیر بیان کرد:تحقیقات اولیه حکایت از آن دارد علت وقوع حادثه طبق نظریه پلیس راه شمال کرمان،عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه ناشی از تخطی از سرعت مطمئنه در جاده لغزنده بوده است .

  این مقام قضائی گفت:این اتوبوس ساعت 03:34 دقیقه بامداد 25دی ماه در مسیر  کوهستانی و کیلومتر 45محور باغین به بردسیر که اغلب در فصل زمستان شاهد نزول رحمت الهی و بارش برف در این محور مواصلاتی هستیم ، واژگون شده است .

وی هشدار داد :با توجه به اینکه محل وقوع حادثه یکی از نقاط حادثه خیز بوده ،لذابایستی اداره راه و شهرسازی شهرستان بردسیر با هماهنگی اداره کل راه و شهرسازی استان کرمان نسبت به اصلاح مسیر یاد شده به قید فوریت اقدام نمایند

وی افزود:در این حادثه متاسفانه  7 نفر از شهروندان شامل 5 مرد و 2خانم جان خود را از دست دادند و  29 مصدوم جهت سیر مراحل درمانی به بیمارستان های کرمان  منتقل گردیده اند .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز