آغاز نام نویسی مدارس استعدادهای درخشان در کهگیلویه و بویراحمد

۱۴۰۰/۰۱/۱۰ - ۱۴:۲۲:۵۷
کد خبر: ۱۱۵۷۸۶۴
آغاز نام نویسی مدارس استعدادهای درخشان در کهگیلویه و بویراحمد
مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: نام نویسی از داوطلبان ورود به مدارس استعدادهای درخشان در این استان همزمان با سراسر کشور از امروز سه شنبه آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛هادی زارع پور اظهار داشت: دانش آموزان پسر و دختر پایه های ششم و نهم کهگیلویه و بویراحمد می توانند برای شرکت در آزمون ورودی مدارس استعدادهای درخشان نام نویسی کنند. 

وی افزود: این عده از دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد باید برای نام نویسی و شرکت در آزمون ورودی مدارس استعدادهای درخشان به مدت ۱۵ روز و از ۱۱ تا ۲۵ فروردین ماه ۱۴۰۰ به سامانه ملی به نشانی اینترنتی azmoon.medu.ir مراجعه کنند. 

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: امسال نام نویسی ورود به مدارس استعدادهای درخشان در رشته علوم انسانی در این استان و در رشته مهارتی در شهرستان گچساران نیز انجام می شود. 

زارع پور عنوان کرد: محتوای آزمون ورودی مدارس استعدادهای درخشان برای دانش آموزان پایه ششم شامل هوش، خلاقیت و استعداد و برای دانش آموزان پایه نهم نیز شامل استعدادهای تحلیلی و تحصیلی است. 

وی ابراز داشت: شرایط لازم برای دانش آموزان پایه ششم به منظور ورود به مدارس استعدادهای درخشان کسب مقیاس خیلی خوب و برای دانش آموزان پایه نهم نیز کسب حداقل معدل ۱۹ است. 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز