نحوه برگزاری امتحانات سوادآموزی بر اساس تصمیم ستاد مقابله با کرونای

۱۴۰۰/۰۲/۰۷ - ۱۲:۰۹:۳۹
کد خبر: ۱۱۷۱۲۶۵
نحوه برگزاری امتحانات سوادآموزی بر اساس تصمیم ستاد مقابله با کرونای
امتحانات سوادآموزی در کهگیلویه و بویراحمد بر اساس تصمیم های ستاد مقابله با کرونای شهرستان‌ها و مناطق برگزار می‌شود.
به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛مدیرکل آموزش و پرورش استان در نشست ستاد امتحانات سوادآموزی گفت: ملاک عمل در خصوص اجرای فعالیت‌های آموزشی و آزمون‌های پایانی دوره‌های سوادآموزی و با اولویت سلامت سوادآموزان و آموزش دهندگان و عوامل اجرایی تابع تصمیم‌های ستاد‌های کرونایی است.

هادی زارع پور افزود: با توجه به رنگ‌های اعلام شده برای وضعیت کرونایی رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی تاکید وتمهیدی فراهم می‌شود تا قبل و بعد از هر جلسه آزمون، سوادآموزان مورد ارزیابی بالینی سلامت و ضدعفونی محل انجام شود.
 
وی گفت: در صورتی که کلاسی به مرحله آزمون رسیده با شرایط اعلام آموزش دهنده و داوطلب بودن سوادآموز، حوزه آزمون تشکیل و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی آزمون‌ها به صورت فرد به فرد یا حداکثر دو نفره برگزار می‌شود.

معاون سواد آموزی آموزش و پرورش استان کهگیلویه وبویراحمد اظهار داشت: با توجه به شرایط کرونایی امکان به تأخیر انداختن برگزاری آزمون تا حداکثر یک ماه وجود دارد و در سامانه سوادآموزی نیز قابل انجام است.
سید حمدالله خواهش نیک افزود: امسال به دلیل شرایط خاص در هر جلسه فقط یک آزمون انجام می‌شود و در صورت تمایل سواد آموزان امکان برگزاری اضطراری آزمون در محل زندگی آن‌ها فراهم شده است.

رئیس اداره سنجش سوادآموزی آموزش و پرورش استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: آزمون کتاب شعار سال مقام معظم رهبری و با عنوان راز موفقیت با شرکت ۷۱۷ نفر از آموزش دهندگان دوره انتقال برگزار شدکه ۱۰ نفر مرحله کشوری معرفی شدند.

محمد جلیل فر افزود: بررسی و تجدید نظر اوراق ۱۵ درصد اوراق امتحانی با تشکیل گروه بررسی بصورت متمرکز انجام شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز