کسب رتبه برتر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد در کشور

۱۴۰۰/۰۳/۰۱ - ۱۰:۱۴:۵۹
کد خبر: ۱۱۸۲۱۱۴
کسب رتبه برتر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد در کشور
با اعلام مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت ورزش و جوانان، روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد حائز رتبه برتر کشور شد.
به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛کاوه احمدی مدیر کل روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان همزمان با گرامیداشت روز ارتباطات و روابط عمومی، برترین روابط عمومی های ادارات کل ورزش و جوانان سراسر کشور را معرفی کرد .
 
کاوه احمدی ضمن قدردانی از تلاش های تمامی مدیران و کارشناسان فعال در عرصه روابط عمومی بیان کرد: همکاران ما در ادارات کل ورزش و جوانان سراسر کشور نقش مهمی در معرفی دستاوردهای دو حوزه ورزش وجوانان دارند که منجر به امید آفرینی و نشاط اجتماعی می شود .
 
 وی گفت:استان های کهگیلویه وبویراحمد ،خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان، تهران، قزوین، آذربایجان شرقی، گلستان، خراسان رضوی ، همدان، آذربایجان غربی، کردستان، یزد ، البرز و اردبیل استان هایی هستند که در حوزه خبر ، اطلاع رسانی و فضای مجازی توانستند "عنوان برتر کشور" را کسب کنند.
 
کاوه احمدی تصریح کرد:از جمله معیارهای سنجش در این دوره ارزیابی عملکرد ،تولید محتوای ملی ،ارتباط با رسانه ها ،فعالیت در فضای مجازی ،ارتباطات درون و برون سازمانی ،نظر سنجی ،به روز رسانی اخبار و اطلاعات ،سرعت ،دقت ،شفافیت در ارسال اخبار ،بهره مندی از تکنولوژی رسانه ای ،استفاده از توان کارشناسی ادارات کل و همکاری با اداره کل روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان بوده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز