آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان کهگیلویه و بویراحمد تا ۱۱ خرداد ۱۴۰۰

۱۴۰۰/۰۳/۱۱ - ۱۳:۵۵:۵۹
کد خبر: ۱۱۸۷۳۴۸
آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان کهگیلویه و بویراحمد تا ۱۱ خرداد ۱۴۰۰
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش شمار جانباختگان کووید 19 در کهگیلویه و بویراحمد به 674 نفر خبر داد و گفت: متاسفانه طی 24 ساعت گذشته یک هم استانی بر اثر ابتلا به کرونا جان باخت.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛ دکتر پرویز یزدانپناه اظهار داشت: هم اکنون 196 بیمار در بیمارستان های معین کرونای استان بستری بوده که از این تعداد 95 نفر مبتلای قطعی و 19 نفر در بخش مراقبت های ویژه تحت درمان هستند.

وی گفت: تعداد بهبود یافتگان بیماران کرونایی کهگیلویه و بویراحمد تاکنون 47805 مورد گزارش شده است.

وی اضافه کرد: از 270 جواب نمونه pcr  دریافت شده از آزمایشگاه سلولی مولکولی یاسوج، حدود ٣٠ درصد موارد مثبت بودند و به ترتیب در بویراحمد، کهگیلویه و گچساران موارد مثبت را داشتند. همچنین 268 نمونه تست سریع در استان انجام شد که 10 درصد موارد مثبت بودند و عمدتا در گچساران، بویراحمد و کهگیلویه بودند.

یزدان پناه گفت‌: مهمترین راهکار برای کنترل پاندمی ویروس کرونا ،آگاهی و همکاری مردم است. مردم باید در نظر داشته باشند که کاهش تجمعات و ماندن در منزل، نقش مهمی در مدیریت و کنترل بیماری کرونا دارد.

وی افزود:امروز روند افزایشی موارد بستری در استان وجود داشت که می تواند در اثر نشست ها و دورهمی های انتخاباتی شوراها باشد لذا توجه مردم استان را به خطر بوجود آمدن پیک بعدی بیماری کرونا جلب می نماییم و لازم است رعایت دستورالعمل های بهداشتی و عدم حضور در تجمعات را بیش از پیش مورد توجه قرار دهند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز