آغاز برنامه احیاء جنگل های آسیب دیده دنا با کاشت ۳ هزار بذر بلوط در یک روز

۱۴۰۰/۰۸/۱۹ - ۰۹:۵۱:۱۹
کد خبر: ۱۲۵۹۰۶۰
آغاز برنامه احیاء جنگل های آسیب دیده دنا با کاشت ۳ هزار بذر بلوط در یک روز
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان گفت:در نخستین روز از نیمه آبان ماه طی یک روز بیش از 3 هزار بذر بلوط در ذخیره گاه دنا کاشت شد که این برنامه تا پایان فصل کاشت ادامه دار خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری برنا به نقل از اداره روابط عمومی حفاظت محیط زیست کهگیلویه وبویراحمد؛کاشت بذر بلوط در مناطقی از دنا که در سال های گذشته دچار آسیب شده اند،بخشی از برنامه های محیط زیست استان در احیاء جنگل های از دست رفته است.

برهمین اساس مدیرکل حفاظت محیط زیست استان از برنامه های  پیش روی این اداره کل در احیاء جنگل های از دست رفته خبر داد و گفت:در سال جاری احیاء بخشی از جنگل هایی که در سنوات گذشته به دلایل مختلفی اعم از آتش سوزی و خشکسالی دچار آسیب شده اند به جد در دستور کار این اداره کل قرار گرفته است.

سید اسدالله هاشمی اظهار داشت:در همین راستا این اداره کل با همکاری سازمان های مردم نهاد شهرستان دنا و دهیاری روستای میمند اردوی محیط زیستی همراه با کاشت بذر بلوط در ذخیرگاه دنا برگزار نمود.

وی افزود:در این اردوی یک روزه بیش از 3 هزار بذر بلوط توسط جوانان دوستداران طبیعت کاشت شد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان با اشاره به اینکه  حفظ و حراست از منابع طبیعی و محیط زیست به عنوان سرمایه ملی نیازمند مشارکت همگانی است گفت: مصممیم با همکاری  تشکل های زیست محیطی مردم نهاد این برنامه تا پایان فصل کاشت ادامه داشته باشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز