رئیس شورای اسلامی شهر گرگان:

برقراری عدالت اجتماعی با کمک خیرین نیاز امروز جامعه است

۱۳۹۹/۰۷/۱۷ - ۱۰:۲۲:۲۵
کد خبر: ۱۰۷۰۳۳۲
برقراری عدالت اجتماعی با کمک خیرین نیاز امروز جامعه است
رئیس شورای اسلامی شهر گرگان گفت: خیرین در مسیر عدالت اجتماعی قدم برمیدارند و این درس را به همه ما میدهد که استفاده از امکانات محدود اتفاقات بزرگ را رقم خواهد زد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان؛ سید محمد مرتضوی رئیس شورای اسلامی شهر گرگان در حاشیه رزمایش مومنانه در تهیه 2 هزار بسته مواد غذایی توسط بنیاد خیریه آبشار عاطفه ها به فرصت های معنوی اربعین حسینی که امسال به سبب بیماری کرونا در بهره بردن از شور و معنویت پیاده روی اربعین محدود شده است اشاره کرد و گفت: اگر چه مردم امسال از پیاده روی اربعین بی بهره ماندند اما اتفاقات خوبی مثل یاری نیازمندان که ما در حال حاضر شاهد آن هستیم بسیار باعث مسرت و تسلی قلوب شده است.

وی گفت: خیرین در مسیر عدالت اجتماعی قدم برمیدارند و این درس را به همه ما میدهد که استفاده از امکانات محدود اتفاقات بزرگ را رقم خواهد زد.

مرتضوی ادامه داد: علی رغم اینکه با شرایط اقتصادی موجود اقشار متوسط جامعه نیز نیازمند محسوب میشوند اما ما امیدواریم کمک های خیرین به دست افراد نیازمند تر برسد زیرا توزیع بایستی بر مبنای اولویت ها باشد.

وی در پایان گفت: امیدواریم با همپوشانی کمک های خیرین و همراهی شورای شهر بتوانیم در این مسیر مصرتر و گسترده تر قدم برداریم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز