استاندار گلستان:

طرح محله محوری مدرسه آسیب های اجتماعی را کاهش میدهد

۱۴۰۰/۰۱/۱۸ - ۱۰:۱۸:۵۷
کد خبر: ۱۱۶۱۲۱۸
طرح محله محوری مدرسه آسیب های اجتماعی را کاهش میدهد
استاندار گلستان گفت: طرح محله محوری مدرسه منجر به افزایش ارتباطات و کاهش آسیب های اجتماعی می شود و با این طرح امکانات مدارس در ساعات غیر آموزشی می تواند مورد استفاده اهالی قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان؛ هادی حق شناس در نخستین جلسه شورای آموزش و پرورش در سال جاری تصریح کرد: آموزش و پرورش در خصوص زمین های معرفی شده به راه و شهرسازی ابتدا نسبت به دریافت سند از اداره کل ثبت اسناد اقدام نماید و پس از استعلام از شهرداری در طرح اقدام ملی فعالیت اجرایی جهت تامین مسکن فرهنگیان فاقد مسکن اقدام کند.

استاندار گلستان با اشاره به اهمیت تعلیم و تربیت فرزندان و دانش آموزان اظهار کرد: توجه به آموزش و پرورش ارتقا تمام بخش ها را به دنبال دارد و همه دستگاه های اجرایی باید با استفاده از ظرفیت های خود آموزش و پرورش را یاری کنند.

وی افزود: راه و شهرسازی در ۱۰ شهرستان از ۱۴ شهرستان از زمین های در اختیار خود و یا اداره کل آموزش جهت فرهنگیان فاقد مسکن در طرح اقدام ملی مسکن استفاده می کند.

استاندار گلستان یادآور شد: پشتیبانی ها و مانع زدایی تنها به حوزه تولید مربوط نمی شود و باید این موضوع در حوزه مسکن فرهنگیان نیز مورد توجه قرار گیرد.

حق شناس خاطر نشان کرد: طرح محله محوری مدرسه منجر به افزایش ارتباطات و کاهش آسیب های اجتماعی می شود و با این طرح امکانات مدارس در ساعات غیر آموزشی می تواند مورد استفاده اهالی قرار گیرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز