به همت موسسه مردم نهاد «دانش گستران اترک» گلستان:

نفرات برتر مسابقه استعدادیابی «شکوفه گلستان» معرفی شدند

۱۴۰۰/۰۴/۱۹ - ۱۴:۳۳:۲۳
کد خبر: ۱۲۰۴۶۸۳
نفرات برتر مسابقه استعدادیابی «شکوفه گلستان» معرفی شدند
مسابقه استعدادیابی «شکوفه گلستان» به همت موسسه مردم نهاد «دانش گستران اترک» گلستان برای گروه سنی نوجوانان و جوانان برگزار و نفرات برتر این مسابقه معرفی شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان؛  سهیل سیدین مدیر اجرایی مسابقه استعداد یابی «شکوفه گلستان» اظهار کرد: مسابقه استعدادیابی «شکوفه گلستان» به همت موسسه مردم نهاد «دانش گستران اترک» و با حمایت معاونت امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان در سطح استان گلستان برگزار شد.

وی ادامه داد: این مسابقه ویژه نوجوانان و جوانان و در زمینه های علمی، فرهنگی، ورزشی، هنری و فعالیت های گروهی و فردی که قابلیت اجرای صحنه ای داشتند برگزار گردید.

سیدین تصریح کرد: پس از ارسال ویدئوها توسط افراد علاقه مند و مستعد از سراسر استان به این مسابقه، آثار مورد ارزیابی و  راستی آزمایی قرار گرفت و آثار برگزیده در این بخش جهت اجرا در صحنه انتخاب شدند.

وی توضیح داد: 40 گروه  از سراسر استان گلستان  برای شرکت در این فراخوان آثار خود را ارسال کردند که نهایتاً 22 گروه به فینال راه‌ یافته که پس از اجرا در صحنه و داوری مسابقه، نازنین زهرا شکوری ، جواد روشندل و محمد محسنی ، مارتیا منوچهری و گروه پس و مس به عنوان برگزیدگان بدون اولویت این مسابقه انتخاب شدند و آمیتریس میر فندرسکی ،امیرعلی نوروزی ،پوریا خاکی و گروه پرفورمنس به عنوان افراد و گروه تقدیری بدون اولویت معرفی شدند.

وی تاکید کرد: مسابقه استعدادیابی شکوفه گلستان با هدف ایجاد امید، انگیزه و شکوفایی استعداد جوانان و نوجوانان گلستانی برگزار شد که شاید بتواند سکوی پرتابی برای شکوفا شدن استعداد افراد باشد.

گفتنی است در پایان به برگزیدگان این مسابقه جوایز نفیسی اهدا شد.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز