حمایت از سرمایه گذاران واحد‌های تولیدی برای تحول اقتصادی در آزاد شهر

۱۴۰۱/۰۲/۱۱ - ۰۹:۴۵:۴۹
کد خبر: ۱۳۲۴۶۱۳
حمایت از سرمایه گذاران واحد‌های تولیدی برای تحول اقتصادی در آزاد شهر
سرپرست فرمانداری آزادشهر به حمایت و پشتیبانی از سرمایه گذاران واحدهای تولیدی یکی از راهکارهای اساسی جهت تحول اقتصادی آزاد شهر تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا از آزادشهر؛ سید جواد کریمی تحقق رشد اقتصادی ۷/۷ درصدی شهرستان آزادشهر در سال ۱۴۰۱ نیازمند عزم همگانی و ورود جدی همه اعضای کارگروه است.

وی با اشاره به نامگذاری سال جدید توسط مقام معظم رهبری اظهار کرد:  حمایت و پشتیبانی از سرمایه گذاران واحدهای تولیدی و شرکت ها در چارچوب قانون و واگذاری پروژه‌های مختلف توسط ادارات و سازمانهای شهرستان یکی از راهکارهای اساسی جهت تحول اقتصادی، ایجاد اشتغال و تولیدات دانش بنیان در شهرستان است که امیدواریم در سال جاری این تعامل و همدلی بین دستگاه‌های اجرایی و سرمایه‌گذاران صورت بگیرد.

وی همچنین افزود: اشتغال مشکل اساسی است و وظیفه دستگاه‌های اجرایی به عنوان نمایندگان دولت حمایت از سرمایه‌گذاران با تسهیل کردن قانون و مقررات بانکی ، کاهش بروکراسی اداری ، رفع موانع قانونی و تسهیل در صدور مجوز ها است.

سرپرست فرمانداری آزادشهر در پایان گفت: این شهرستان جزو مناطق فرهنگی و مردم آن معتقد به فرهنگ کار هستند و تربیت نیروی انسانی ماهر و کارآمد از جمله اولویت‌های مهم است که مهمترین رسالت اطلاع رسانی ، آموزش و راهنمایی افراد جهت تربیت نیروی ماهر برای ورود به بازار کار است.

انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز