رئیس اتحادیه مشاوران املاک همدان

فسخ قرارداد در حوزه مسکن همدان افزایش یافته است

۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۰۹:۴۹:۱۷
کد خبر: ۷۶۳۲۴۳
فسخ قرارداد در حوزه مسکن همدان افزایش یافته است
رئیس اتحادیه مشاوران املاک شهرستان همدان گفت: مراجعه افراد برای فسخ قراردادها در حوزه مسکن افزایش یافته است اما معامله فسخ نخواهد شد جز اینکه با رضایت طرفین انجام شود.

به گزار خبرگزاری برنا از همدان، رئیس اتحادیه مشاوران املاک شهرستان همدان گفت: مراجعه افراد برای فسخ قراردادها در حوزه مسکن افزایش یافته است اما معامله فسخ نخواهد شد جز اینکه با رضایت طرفین انجام شود.

وی با بیان اینکه بازار مسکن از رونق کامل برخوردار نیست و در رکود کامل نیز قرار ندارد، اظهار کرد: افت قیمت دلار هنوز در بازار مسکن تأثیر نگذاشته است.

وی با اشاره به اینکه اگر قیمت دلار و طلا افت کند، مردم به ملک بیشتر روی می‌آورند، افزود: امروز مردم به دنبال حفظ ارزش نقدینگی خود هستند و هر ملجأیی را که بیابند به آن پناه می‌برند.

رئیس اتحادیه مشاوران املاک شهرستان همدان تصریح کرد: میزان معاملات نیز در  حال حاضر نسبت به مدت مشابه در سال گذشته کاهش‌یافته است.

وی با بیان اینکه بازار غیرقابل‌پیش‌بینی است، ادامه داد: امروز مردم از فروش ملک خود ترس دارند زیرا از خرید ملک جدید اطمینان ندارند و به همین دلیل میزان فروشنده کاهش‌ یافته است.

جمالی خاطرنشان کرد: تقاضا در بازار وجود دارد اما فروشنده‌ای در بازار حاضر نیست اما در گذشته فروشنده وجود داشت و خریدار کمتری پیدا می‌شد.

وی گفت: افزایش قیمت مسکن پیش از عید آغاز شد و به مسائل مختلف که در سال جدید رخ داد به‌طور کامل وابسته نبود چراکه پس از یک دوره رکود کامل انتظار رونق را داشتیم.

رئیس اتحادیه مشاوران املاک شهرستان همدان اظهار کرد: همواره پیشنهاد می‌دهیم قبل از خریدوفروش بازار را بررسی کنند و در نهایت به انجام معامله بپردازند.

وی افزود: متأسفانه بسیاری از افراد از انجام معامله پشیمان می‌شوند اما وقتی معامله انجام شد غیرقابل‌بازگشت است و از عهده اتحادیه نیز خارج است.

جمالی تصریح کرد: مراجعه افراد برای فسخ قراردادها افزایش یافته است اما معامله فسخ نخواهد شد جز اینکه با رضایت طرفین انجام شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز