مصطفی کواکبیان؛

حمایت از مطبوعات و رسانه های وظیفه مسوولان باید باشد

۱۳۹۷/۱۲/۲۵ - ۱۱:۱۷:۳۵
کد خبر: ۸۲۴۶۱۱
حمایت از مطبوعات و رسانه های وظیفه مسوولان باید باشد
رئیس خانه مطبوعات کشور، روزنامه ها را رکن اساسی در اطلاع رسانی دقیق و بیان توفیق ها و مشکلات جامعه دانست و گفت: حمایت از اصحاب رسانه باید وظیفه اصلی مسئولان باشد.

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛مصطفی کواکبیان پنجشنبه شب در جشن انتشار پنج هزارمین نسخه  روزنامه پیام استان سمنان با حضور معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: بیان حقیقت همواره در دستور روزنامه نگاران است و دغدغه های مردم باید با اطلاع رسانی دقیق به گوش مسئولان برسد.
وی با اشاره به مشکلات روزنامه ها در دولت های مختلف خاطرنشان کرد: در بودجه سال آینده برای رفع مشکلات مطبوعات کشور تلاش زیادی شده است و  امیدواریم‌ با پیگیری ها، وضعیت مطبوعات بهبود یافته و مشکلات روزنامه های کشور کاهش یابد.
کواکبیان خاطرنشان کرد: زبان مردم بودن و ارتقای فرهنگ سیاسی، اجتماعی و فرهنگی در استان سمنان از اهداف اساسی روزنامه پیام در دهه های گذشته بوده است.
مدیر مسوول روزنامه پیام استان سمنان گفت: روزنامه پیام از جمله روزنامه های محلی سرشناس به گفته کارشناسان است و این روزنامه با وجود مشکلات فراوان سرپا ایستاده است.
در این مراسم علی اصغر کاراندیش مروستی معاون حقوقی و امور مجلس و استانهای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی،استاندار سمنان، احمد همتی نماینده مردم شهرستان های سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از مسوولان فرهنگی و اجرایی  حضور داشتند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز