یزد پیشتاز در بهره بردای از انرژی پاک خورشیدی

۱۳۹۹/۰۲/۲۷ - ۱۲:۲۴:۰۰
کد خبر: ۱۰۰۲۷۲۱
یزد پیشتاز در بهره بردای از انرژی پاک خورشیدی
مدیر عامل برق منطقه‌ای یزد: استان یزد با قرار گرفتن در موقعیت مناسب تابش خورشید رتبه برتر کشور در زمینه بهره بردای انرژی پاک خورشیدی را کسب کرده است.

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری برنا؛ اسدی در نشست مدیران عامل نیروگاه‌های استان با اشاره به اینکه صنعت برق استان با دارا بودن نیروگاه دولتی سیکل ترکیبی و ۴ نیروگاه خصوصی تابان، شیرکوه و شهید زنبق و سرو مسیر را برای شکوفایی اقتصادی در استان هموار کرده است، افزود: حدود ۲۷۶۰ مگاوات نیروگاه سیکل ترکیبی، تولید پراکنده و خورشیدی در استان یزد داریم.یزد پیشتاز در بهره بردای از انرژی پاک خورشیدی

وی افزود: نیروگاه‌های استان با بهره گیری از متخصصان متعهد و بومی به صورت شبانه روز در مسیر خودکفایی و بی نیازی کشور به انرژی پاک و غیر آلاینده برق گام بر می‌دارند.

مدیر عامل برق منطقه‌ای یزد گفت: استان یزد با قرار گرفتن در موقعیت مناسب تابش خورشید و دارا بودن بیش از ۳۰۰ روز آفتابی در سال و مشوق‌های دولتی، استان را به رتبه برتر کشور در زمینه بهره بردای از این انرژی پاک رسانده است.

اسدی با بیان اینکه عمده تعمیرات نیروگاه‌های استان انجام شده است، افزود: مابقی تعمیرات نیز تا نیمه اول خرداد به اتمام می‌رسد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز